ponedjeljak, 25. svibnja 2020.

MOLITVA ZA ZAGRLJAJ TAJNE PRESVETOGA SRCA

Zagrli me Isuse tajnom svoga Presvetoga srca, da u mome samo molitva zahvalnica kuca. Razotkrij mi skrivenu tajnu Neba i što još moram učiniti da te poslije križnog puta moja duša vječno gleda, opjevavajući tvoju ljepotu. Nježnost krila Duha Svetoga neka me prekrije blagoslovom, da u ovom trenutku zaboravim svoju zemaljsku bol i odem u sve ono što vjerujem. Neka ti zasijaju moje oči kao dvije golubice koje te svjetlošću ljubavi blagoslivljaju! Ti si Isuse utabao stazice, ne moram tražiti put spasenja, za sve si se pobrinuo, ti si mi Put rascvjetani, istina i život, disanje u molitvenoj nadi. Trnje moje u kosti mi se zabada suze ti darujem, vene moje krvare, ali svaka krv i znoj je latica i perlica zahvalnica tebi. Mogu uz pomoć križa ući u spasenje, kao milost tvoje ljubavi za mene običnu grešnicu i smrtnicu. Svakim danom me opravdavaš i sa svojim anđelima tješiš. Dušu mi u neizustivoj patnji tijela skrivaš pod plašt majke svoje da sijam u nadi i bdijem čekajuć preobraženje tijela. Hvala ti što mi srce voliš, hvala ti što me po nutrini poznaješ kao svoju Princezicu skrivenu u čahuri uplakanoj. Hvala ti Isuse na osmjehu duše i na svakom molitveom stihu koji je melem za druge. Hvala na haljini tvojoj kada plačem nad svojim crnim hlačama, hvala ti na kruni tvojoj kada oplakivam svoj trn do trna, hvala ti na križu tvome kada mi je teško moj nositi, on mi daje svete hrabrosti i u ime svete ljubavi ja neću odustati. Amen



Nema komentara:

Objavi komentar