ponedjeljak, 11. svibnja 2020.

BLAGOSLOV I ZAZIV PRESVETOM LICU

"Psalam 19,15 Moje ti riječi omiljele i razmišljanje srca moga pred licem tvojim. Jahve, hridi moja, otkupitelju moj!“.  Od sveg sjaja sjajniji, od svih bajki duše i srca bajniji, istinit i vjeran, oživljavaš srce moje, ispunjaš me radošću  pod križem punim žalosti. Ti Gospodine, tajno skrivena u nutrini vjere, ufanja i ljubavi otkrivena. Isuse, sveto lice tvoje disanje je moje, volja da se u sred patnje smijem i da pokušavam rane svijeta uzdanjem u Tebe da grijem, toplim nježnošću duhovnog djela milosrđa. Blagoslivljam umorno lice tvoje i svaki trn, krv i znoj, svaki krik strpljivog duha i srca tvoga, svaki udarac strašan koji si za moje i grijehe cijelog svijeta hrabro podnio. Pomozi mi biti ti poput Veronike, da ti darujem okrijepu Presvetom licu, da njegove pore na srce svoje privijam i grijehe svoje tako opravdavam pred licem Oca tvojega. Neka krvavi znoj tvoj na moje ćelo pada, samo jedna kap ozdraviti će me, izbaviti će me kao ružu mirisnu iz trnja, okrijepit ćeš me, jer mi je lice tvoje buđenje iz ništavila i tame u ljupku ozdraviteljsku svjetlost. „Psalam 31,17 Rasvijetli lice nad slugom svojim, po svojoj me dobroti spasi“. Uz Presveti Oltarski sakrament moja duša bdije, hoću Kriste da se tvoje čudo u moje srce vapajno izlije i ti činiš to, blagosivljaš mi pjesmom usne molitvene, iz moga srca po krilima kerubina pjesma po pjesma do tvoga uzvišenog Prijestolja opet će da krene, sjedinjena sa svim svetima na Nebu i Zemlji, sa svim misnim slavljima, u kojima se tvoja ljubav vječna proslavlja. Okrijepo sveta uzdam se u providnost tvoju; „Psalam 41,13 A mene ćeš zdrava uzdržati i pred svoje me lice staviti dovijeka“ Oprosti za svaku hulu, za svaku pljuvačku na tvome Presvetom licu, oprosti Isuse neukom svijetu, neka te blagoslivlja svakog pjesnika stih, svake majke krik, svakog oca molitva uplakana, svaka suzica novorođenčeta, svaka molitva raskajana grešnika, svaka utjeha starih i mladih ustrajnih duša, svaka Zdravo Marija, svaki Oče naš... i Slava Ocu. Neka te raduje svaka naša molitva, da dođe milost velika nama grešnicima. Žeđamo svjetla vječnoga, okupani svjetlom tvoga lica. „Otkrivenje 22,4 i gledati će lice njegovo, a ime će im njegovo biti na čelima“. Neka ti zadovoljštinu prinose svi sveti, anđeli i arhanđeli, koji ti prinose žrtve zahvalnice iz naših raskajanih duša i tijelesa.  „Psalam 80,4 Pokaži nam, Gospodine, Lice svoje; I bit ćemo spašeni!“. Obasjaj nas ljubavlju koja je naše spasenje, odmori nas u spasenju svome. „Psalam 67,2 Smilovao nam se Bog i blagoslovio nas, obasjao nas licem svojim“. Uslišio Isus bolesnike, nevoljene i ucviljene, vapajne i raskajane koji traže milost od Njegovog  Presvetoga lica, obradovao dušu, duh i srce svih onih koji su u vjeri, ali i sve one koji se obrate, i zaištu bez kolebanja, zahvalno i vjerno Bogu uskrslome koji je u slavi sa Ocem koji nam ga darovao za spasenje. Volja Svevišnjega neka se izlije po krilima Životvorca i rosa sa Kristovog lica okrijepi naša lica utjehom, hrabrošću, trpljivošću, osmjehom vjere i uzdanjem koje nas probražava u nebeska bića puna radosti pod križem, puna vjere u providnost Trojedinoga Boga; Oca, Sina i Duha Svetoga,  amen!

Od <3 Ana Emanuela, Bilaj 11.05.2020.

 

LITANIJE PRESVETOM LICU ISUSOVU

Gospodine, smiluj se!

Kriste, smiluj se!

Gospodine, smiluj se!

Kriste, čuj nas!

Kriste, usliši nas!

Oče nebeski Bože, smiluj nam se!

Sine, Otkupitelju svijeta, Bože, smiluj nam se!

Duše Sveti Bože, smiluj nam se!

Sveto Trojstvo, jedan Bože,smiluj nam se!

 

Sveto Lice Sina, živoga Boga,             (pogledaj nas i smiluj nam se!)

Sveto Lice Isusa Krista,

Sveto Lice našega Otkupitelja, rođena od presvete Djevice Marije,

Sveto Lice, ogledalo Božjeg veličanstva,

Sveto Lice, što ga anđeli uvijek žele gledati,

Sveto Lice najljepšega među ljudskom djecom,

Sveto Lice sjajnije od sunca,

Sveto Lice obliveno krvavim znojem u Getsemaniju,

Sveto Lice, poniženo izdajničkim poljupcem,

Sveto Lice, nemilosrdno udarano zaušnicama,

Sveto Lice svetogrdno popljuvano,

Sveto Lice razderano ubodima trnja,

Sveto Lice osramoćeno pogrdama,

Sveto Lice žestoko udarano trstikom,

Sveto Lice pokriveno smrdljivom krpom,

Sveto Lice, zaliveno suzama,

Sveto Lice, opsovano, pogrđeno i vrijeđano mnogim pogrdama,

Sveto Lice, zamrljano krvlju,

Sveto Lice, zlostavljano na sve načine,

Sveto Lice, utisnuto na koprenu svete Veronike,

Sveto Lice, priklonjeno u smrti Isusovoj na križu,

Sveto Lice Isusovo, čudesno sjajno na svetom Platnu,

Sveto Lice, radosti i naslado nebeskoga dvora,

Sveto Lice, okrepo pravednika na zemlji

Sveto Lice, utjeho ucviljenih,

Sveto Lice, uzore svih kreposti,

Sveto Lice, slasti vjernih duša,

Sveto Lice, ufanje grešnika,

Jaganjče Božji, koji oduzimaš grijehe svijeta, oprosti nam, Gospodine!

Jaganjče Božji, koji oduzimaš grijehe svijeta, usliši nas, Gospodine!

Jaganjče Božji, koji oduzimaš grijehe svijeta, smiluj nam se. Gospodine!

 

R. Pokaži nam svoje Lice, svake ljubavi dostojni Otkupitelju!

O. I bit ćemo spašeni.

 

Pomolimo se! Isuse, moj Otkupitelju, pozdravljam Te, klanjam Ti se i ljubim Te, ponovo

pogrđivana bogopsovkama. Prikazujem Ti po prežalosnom i bezgrešnom Srcu Tvoje božanske

Majke klanjanje svih anđela i svetaca kao miomirisnu žrtvu, i ponizno Te molim da snagom svoga

svetoga Lica uspostaviš i obnoviš u meni i u svim ljudima Svoju sliku, koja je iznakažena našim

grijesima! Amen!

 

Vječni Oče, prikazujem Ti po prečistim rukama bezgrešne Djevice svakoga klanjanja predostojno

Lice Tvojega ljubljenoga Sina kao naknadu za psovke proti Tvojemu svetom Imenu i za obraćenje

bijednih grešnika! Amen!

 


Nema komentara:

Objavi komentar