srijeda, 27. svibnja 2020.

VJERA U AUTENTIČNU LJUBAV OD BOGA

Zavoli radost kojom te ljubim, iako sam bolna! Ta radost je moje pravo lice, bol kao utvara samo hoće da slaže da sam ja tužna i da me nećeš htjeti voljeti sa manama! Bog je rekao da Ljubav podnosi križ i samo ljubav nad ljubavima će me pronaći! Zamisli trpiti iz ljubavi, ima li vrednijeg blaga na ovoj zemlji i zasluge za Sveto Nebo! Koja divna anđeoska  krepost u običnom čovjeku. Samo da doživim, još malkoc da poživim i vidjet ću ono što ima osvanuti kao zvijezdice u noći. Takav si ti činiš da nisam u samoći. Dolaziš kroz tajnu krila arhanđela Rafaela, blagoslivljaš mi oči sjajem vjerne ljubavi. Ti si moje nutarnje ukazanje, rame za plakanje, oči su tvoje moja ogledalca duše, tu u njima slađano moje, ja mana nemam, kao nad vodom potočnicom ogledam se i vidim divnu silueticu sebe po pogledu tvoje duše, ukrasavaš me svojim krilima, što je tvoje i moje je. Tebe vidim kako klečiš pred Bogom, i uranjaš moju bol i ljubav u kalež sa Predragocijenom krvlju Kristovom, i svoja krila molitvena uranjaš u taj milosan blagoslov. Tebe vidim kako ti je stalo do mog križa, kao do kovčega sa najskrivenijim blagom neke nebeske tvrđave. Tebe vidim kao Princa zaštitnika tijela i duše, sve činiš da po stubama od krvi i suza i znoja uspiješ isprositi čudesa Svevišnjega za mene. Tvoje je srce Kristovog ratnika za ljubav, ti znaš kako osvojiti iskrenu dušu, dušu koja te raduje i kada žaluje. Ti u meni prepoznaješ onu koja Krista ljubi. Po njemu smo autentični. Vjera nas veže, ljubav nas spaja svjetlošću anđeoskom. Aureola naše ljubavi radovati će uskoro Gospodina. Jer ti se sve moje nada... sve te moje u duši ima. Ti si moja vrlina. Zbog tebe se anđele mom križu smiješi uslišanje Boga Živoga. Oživiti će me za nov život. I sve će učiniti novim. Zvati ću se voljena od anđela Kristovog.  Neće mi se više nitko porugati križu, jer će ti baš on pokazati put do mene. Zasijati će oči arhanđela i anđela pred licem mojim... dopratit će te onaj koji je zdravlje i ljubav.... sveti Rafael... i Božja će volja biti hoćemo li u povoje rajske svoju ljubav skriti ili ćemo kao mladenci našu ljubav slaviti. Blagoslovljene ti oči koje su se ugledale na Božanski vid, blagoslovljene ti ruke koje se sklapaju u molitvu poput krila, blagoslovljene ti usne molitvene, blagoslovljeno ti srce čisto, raskajano, blagoslovljen ti svaki hod koji praviš i svaka nakana duše pred križom našeg Spasitelja. Blagoslovljene ti glasnice koje kao radost utjehe čujem u svom srcu koje te osjeća kao ljubav darovana od Boga.... blagoslovljeno sve što dotičeš milošću svojom. Blagoslovljena vjera moja da ću sa ovom ljubavlju prema tebi utješiti mnogo dušica Božjih željnih autentične, vječne slatke prisne ljubavi. Pa sve da umrem sama, da mi kažu samoutjeha si... opet bi bila na Nebu tvoja. Jer vjerujem da ti postojiš, da me sve u tebi ovako voli i čeka. Vjerujem u anđela sa ružama, dok mi čovjek često trnje poklanja. Amen!💕

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 27.05.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar