subota, 9. svibnja 2020.

PJESMA VJERE U PREOBRAŽENJE


Želiš da ti pjevam pjesmu novu
Gospode
jer novo sve
u snazi tvoga imena nastaje,
patnja snagom
Duha Svetoga nestaje!
Želiš da ti otplešem
najdivnije korake,
da te slave okovi moji
čija je vjera preobraženje
u haljinicu od ruža
i da imam anđela za muža.
Oslobodio si mi glasnice,
bivaju krilate...
hvalospjeve ti
danonoćno poklanjaju.
Vjerujem milosti,
osloboditi ćeš mi i tijelo,
jer će ga oblikovati
tvoji sveti anđeli,
jer mu balzam ljekoviti
prinose svi sveti.
Kost do kosti će da se obnovi,
kada je dotakne tvoja
predragocijena krv
puna ljubavi.
Poteći će suze uslišanja,
jer me slušaš svake
noći i dana godinama.
Svakom pjesmom
vlastitog srca
govoriš mi da me voliš.
Da blagoslivljaš osmjehom
moje trpljenje,
da darivaš molitvom
svaku moju bol
i tako mi iz rana izvlačiš sol,
slatkoće iz svoga milosnog
srca mi doljevaš da
cvijetam u nadi.
Što zaištem u imenu tvome
Isuse, ispunjava se po
planu Očevome.
Zato mi uvijek daruješ
pjesmu novu, Ps 40,4
jer je moja najveća molitva
utješiti sve dušice.
Slavopoj svetih ptičica
neka se nastani u svim srcima.
Jer one pjevaju da je
Bog naša slatka pjesma,
pobjedonosni glas trublji
i zastava spasenja.
Neka odzvanja glas ljudski
kao pjev anđela u
svetim gorama.
Pjevajte o uslišanju noću i danju,
jer nas po vjeri, ufanju i ljubavi
nagrađuje Gospodin.
Živi u sebi sve ono što voliš
i što ti fali, uzvjeruj da si
Božja princeza i Božji princ
kojem kralj slave vječite
sve molitve uslišava.
I kada boli vjeruj u bezbol.
I kada suze teku vjeruj u osmijehe
i daruj to što voliš...
budi blagoslov Nebeske rose,
na ožednjeloj zemlji,
da procvjeta nada.
Amen.
🙏🏻🕊
Od ❤ Ana Emanuela, 9.05.2020.



Nema komentara:

Objavi komentar