ponedjeljak, 4. svibnja 2020.

VJERA I LJUBAV U ANĐELA

Iz plemena Jeruzalemskog pohiti dragosti mila, zaviri kroz rešetke, u špilje kamene gdje me boli robuju, uzdrhtala su mi krila, spremna su za let u rajski svijet. Srce i misli upravi Bogu ako kušnje navale u misli tvoje, uzdaj se slađano tako nam silaze nagrade Višnjega. Odvedi me daleko od plakanja da slavimo radosno omiljene svetkovine. Sjedinimo dušu uz dušu da se naša ljubav Bogu omili i da nas krila arhanđela Rafaela spoje kao svoje desno i lijevo krilo. Povjerujmo u uslišanje jer arhanđel ljubavi i zdravlja prinosi molitve naše pred lice Svevišnjega.Tobija16 Obije molitve bijahu uslišane pred slavom Gospodnjom. Tamjan ljubavi miriše u Raju. Uzvjerujmo tajno moja kao da nam je dano sada. Vrijedi svetu, čistu iskrenu, molitvenu ljubav čekati sve dok dišemo... jer je ona oduvijek dio naše nutrine. Nutarnja ukazanja kazuju da me voliš, mene Kristoliku dušicu, napaćenu nepravdom, šibanu šibama loših. Peku me rane, ti si im povoj trajni... ne daš mi mileno da iskrvarim. Krvariš pred Kristom, prinosiš mu sa ljubavlju moju neizustivu bol. Dar si mi vjere, da anđeo požrtvovne ljubavi postoji baš za mene, koja te dozivam neumorno dugim godinama. I ne odustajem sve dok dišem. Disat ću u ime vjere u ljubav od Boga. Povjernje svoje stavljam u ruke Spasitelja, reći ću mu već sada hvala jer ti se omili molitva moja. Dugo čekam jer znam da je Princ Jeruzalemski, savršena ljubav i da ga mukom moram zaslužiti. Neka me robuju slađano, u ❤ rađano. Ti ćeš uvijek biti povoj mojim ranama. Duša voljena, čuvar moga križa pa sve i da na izgled sama pod njim umrem. Ti ćeš me čekati tamo gdje se duše pronalaze u vječnosti. U rukama će ti blistati ona moja haljinica od ruža i reći ćeš nagrada ti je da imaš anđela za muža. Čekali su sveti na Nebo bezbolno, mogu i ja obična smrtnica i grešnica. Da budem tvoja anđelčica. Radovat će se Svevišnji krilima naše zahvalne ljubavi. Hoće slađano. To nikada ne zaboravi. Isus obećava, on trpljivost nebeskim stanom nagradi. Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 4.05.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar