utorak, 19. svibnja 2020.

LJUBAV HVALOSPJEVNA VJEROM ČEKA USLIŠANJE

Na haljinama ozdraviteljskim Kristovim zrcali se čitav svijet i moje oči male suzama obasjane! Po tim suzama će me uslišiti! To je sol i voda, krv i trpljivost, nektar duše i srca mog, sa okusom raspjevanih bisera zahvalnosti i pod križem radosti. To je svo moje blago ljubavi koje mu prinosim, drugačije ne umim, osim molitvom ga voljeti, čudesa Njegova čekati, ali već i je čudo živjeti bol radosno. Živjeti u tijelu napaćene žene, dušom kao da si curica pozvana opjevavati muku Kristovu kao ljubav nad ljubavima! Zbog tog osjećaja u grudima, još mi se nastanjuje u ovom tijelu vapajnom, još mi se snagom Duha Svetoga otvaraju oči ljubeć Nebo i zemlju zahvalno... blagoslivljajuć sve koje susrećem! Vrijedi patnja kada trpiš iz ljubavi odane. Vrijedi svaka suza i krik, upućen Bogu za vječnu slobodu! Na potoku Jeruzalemskom okupat ću se u svojim suzama i ozdraviti vjerujuć u njima teče i moć predragocijene krvi Kristove. Blagoslovit će mi boli velike i preobraziti me u svoju Princezicu radosnicu nad radosnicama, grleći me snagom Duha Svetoga. Sve će mi učiniti Isus, sve što ištem od Jahve Oca ljubljenog dobrostivog u njegovo milosno ime, sjedinjujuć se sa suzama bezgrešne majke Marije, zazivajuć pomoć i utjehu svetih duša, anđela i arhanđela, posebno moje duhovne sestrice svete Rite zaštitnice u beznađu i posebnog mi svetog Rafaela, arhanđela ljubavi i zdravlja, amen! 🙏🏻 Zahvaljujem ti Bože jer mi šalješ u nutrinu vjeru, ufanje i ljubav, Nebo i čitavu povorkicu svete utjehe. Zahvaljujem ti jer me gledaš po duši i srcu i opravdavaš moje tijelo napaćeno, time što se ti po bolu mom proslavljaš. I tebi su se porugivali što nebi i meni, običnoj smrtnoj, grešnoj ženi. Ali je bilo i onih koji su te voljeli i rane ljubili, povijali, milosno moje hvala ti jer takvih imam i ja, VOLIM TE LJUBAVI DAROVNA! ❤ Svaki mi je dan hvalospjev tebi, godinama ti tako želim uzratiti bar kap za sve ono što si učinio za spas svijeta. Na potoku suza mojih ja i ti ćemo se zagrliti, ti ćeš mi pokloniti zdravlje i ljubav, i sve mi nemire i tuge oprostiti. Ustrajna sam zbog tebe Spasitelju ljubljeni, blagoslivljam ti haljinu vječnoga života! 🕊💦

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 19.05.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar