ponedjeljak, 25. svibnja 2020.

VJERA U PREOBRAŽENJE

Kada moliš, svaka suza koja padne, probražava se u more nade u kome se ogleda Živi Bog! Zrcali se tajna u duši, nad tom slanom vodom hoda Krist. Uzdiže ti molitve, kao školjke biserne, na Prijestolje Oca svog. Vrijedi tvoja vapajna bol, tvoje blago su emocije čistog srca.

Iz prebivališta visokog silaziš u moje malo srce, da mu milost pokloniš, da raspjevaš ljubavlju svetom ono što me boli do kosti. Svjetlost si srca mog, najdraži gost i stanovnik moje nutrine, raznježi se sve u meni kada ti zazivam ime; Duše Sveti Presveti rane blagoslovi mi, u povojima me svojih krila utješi. Krstio si me ognjem, da u meni plamti ljubav za sve sveto, da u meni cvjeta nada u sred trnja. Ivan 14,26 Branitelj - Duh Sveti, koga će Otac poslati u moje ime, poučavat će vas o svemu i dozivati vam u pamet sve što vam ja rekoh. Duše Sveti, hvala ti na bijelim ružama, kada krvarim! Hvala ti na perlicama molitvenim, kada moja slaba zemaljska strana ispušta uplakani krik svojih rana i mana! Hvala na utjesi Tješitelju križa mog, hvala na obrani Branitelju križa mog otužnog! Hvala na radosnoj vjeri u uslišanje, tako sam dušom uslišana što je blago moje nutrine! 🕊

Od  Ana Emanuela, Bilaj 25.05.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar