utorak, 17. prosinca 2019.

VJERA U DRAGOG

Dragi je moj bio u nizinama... tražio je moju ljubav... ali me od mojih mana nije vidio... optrčao je kao jelenče stasito i glasito sve vrhunce, htio je zadržati vječno sunce... da me ugleda kao onu koja sam u nutrini... ali me opet nije našao, skrila se je moja duša u tijelo rugobno. Otišao je i ponio sa sobom bajke i pripovjetke, pjesme i poeziju... koju su mu ostavili anđeli u dolu... otišao je od srne u vječnu slobodu. Negdje se moli... negdje bdije... negdje se nada... biti ću nova... biti ću ona što o ljubavi i radosti piše i za Boga i bližnje diše. Ipak se moram nadati da nije otišao od moje duše... iako je samo san da me netko tako jako zavolio... Ja čekam da mu se ispuni molitva... da me nađe novu, punu zdravlja i liposti u Nebeskoj domovini.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 17.12.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar