utorak, 17. prosinca 2019.

BOL TIJELA PORAĐA DUŠU ZA NEBO

Milosti rajska, voljeni Gospodine iz tvojih usta teče moj život. Jer je je svaka tvoja Riječ živa i djelotvorna. Dišem jer si moj zrak, smijem se i volim u boli, jer si ti moja emocija najveća. Sve izgleda mileno moje... da se kroz ovu patnju tijela, moja duša porađa za Nebo. Želim ti doći u haljinici hvalospjevnoj, želim da zaboraviš na svaki moj grijeh nastao iz muke. Želim da mi blagosloviš ove moje male ruke, koje te mole, zazivaju i vole. Želim biti svjetlo malo, koje je kraj tvoga križa ostalo bditi i nikada se ne sakriti... ako treba strijela nova... neka mi bude. Uz tebe moja ljubav duše nikada neće ugasnuti, pa sve i da oči od suza put ne vide. Betlehemska radosti ti ćeš me jedini izbaviti iz zemaljskih žalosti. Hvala jer moju bol trpiš, jer se sa mojim kukanjem jedini strpiš, danonoćno godinama, ne daš da padnem, imam tvoju pomoć; Presveto srce i milosno rame. Križ mi nosiš, čudesno raduješ ove moje kosti umorne i užegle od tugovanja.
Isuse, ❤
voli te i blagoslivlja tvoja Ana Emanuela,
Bilaj 17.12.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar