ponedjeljak, 23. prosinca 2019.

RAZMATRANJE KRUNICE DJETEŠCU ISUSU

Poljubac duše medaljici sa likom Djetešca Isusa, u čast Presvetom Trojstvu. Riječ sveta neka prebiva u duši mojoj da je mogu darovati svima. Oče milosni zazivam te, da me usliši dobrota tvoja, po sinu tvome djetešcu voljenome! Dvanaest Zdravo Marijo molim u čast ljubavi prema 12 godina Djetešca Isusa i brižnosti Svete ponizne obitelji. 1. Utjelovljenje, 2. Pohod Blažene Djevice Marije Elizabeti, 3  Rođenje, 4. Poklon pastira, 5. Obrezanje  6. Poklon Triju Kraljeva, 7. Prikazanje u hramu, 8. Bijeg u Egipat, 9. Boravak u Egiptu, 10. Povratak u Nazaret, 11. Život Isusov u Nazaretu, 12. Isusov život među učiteljima i pismoznancima. Uranjam u milost tvoga života, koje je oblikovalo moju vjeru i moju dušu na zemlji. Hodim po njoj u mislima sa Rajem i tvojim milosnim zagrljajem. U štalicu ti dolazim, čekam i bdijem, darujem ti sebe jer ništa drugo nemam osim ljubavi za tvoje rođenje, u jaslice polažem svoje molitve, kada te Gospa položi u njih istog trena će se uslišiti vapaj moj, bliži se rođendan kralja mog voljenog. Obnovi me iznutra da bi mogla zračiti izvana milosnom svjetlošću, da bi mogla biti kap tvoje utjehe na zemlji, ojačana Duhom Svetim. Nebo si duše moje, Isuse maleni, radujmo se u njoj kao u obnovljenoj miomirisnoj štalici, u kojoj anđeli pjevaju; Ps. 98, 1-6 Svi krajevi svijeta vidješe spasenje Boga našega! Dođi, milosti Betlehemska svjetlosti, obraduj malene! Ruho kraljevića na tebe čeka! Amen!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 23.12.2019.
http://ssmi.hr/poboznost-djetetu-isusu/vjera/krunica_djeteta_isusa


Nema komentara:

Objavi komentar