utorak, 31. prosinca 2019.

SPOZNAJA BOŽJE LJUBAVI PROIZLAZI SAMO IZ KRIŽA

Zanijemila bi od bola, da mi nije svetog blagoslova koji prozlazi iz žeđi za Bogom. Hvalospjevi su mi voda duši! Sva patnja u meni o uslišanju pjevuši, jer osjećam ljubav sa Neba! Ne bi stisla RESET na život, ne bi pristala na svjetovnu zgodnoću i lipotu, na bogatstvo i da me vole savršeni. Nebi se izgubila u pretvornoj sreći, jer me je moja patnja zbližila sa Bogom, i sa njegovim dušicama koje su mi ponosni biseri na onom kamenju kojim su me gađali zli. Pobjedi uvijek vjera u Boga. I to što me još više boli, što sam okovana ne brinite. Oslobodit će me Duh Sveti ubrzo... Okrenem se i vidim sve ove godine koliko sam radosna pod križem i što je učinilo sveto od mog križa. Bila sam iskrena a lagali su mi, bila sam izrugana, a voljela sam kao da sam najvoljenija na svijetu, bol sam trpila sa osmjehom. I nastaviti ću tako sve do smrti a još više poslije nje. Imam križ kao nagradu svete spoznaje, vrijedno je svake muke i poruge, svakog zemaljskog beznađa, nada rajska. Utjeha Božja je iskrena i povoj mojoj duši. Tuga bi bila da nemam križ, da nemam Krista, da nemam osjećaj za Raj. Sad se ovo zove čudesna radost okova. Pridružilo se sve sveto mome plakanju da bi to bile suze radosnice u milosan čas Božji. U zagrljaj ću vječne ljubavi... u svjetlost ljupkog Gospodina!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 31.12.2019.



Nema komentara:

Objavi komentar