petak, 20. prosinca 2019.

PEPELJUGA MI TIJELO, PRINCEZICA DUŠA

Noćas sam opet pepeljuga u noći,
koja traži izlaz iz tijela,
a to još neće moći.
Doći će mi samo sanak na oči,
dušom ću postati ona kojoj je netko
vratio izgubljenu cipelicu.
Ne znam tko će me naći
skrivenu bolom i okovima,
prekrivenu svim onim tjelesnim
manama koje nisu dio mene.
Ne znam, ali znam da hoće,
anđeo Božji spasiti će me samoće.
Jer zna da je Princezica Božja,
skrivena u onom što je mnogim
odbojno i nesavršeno.
Ljubav je Bog dobro sakrio,
da je nađe onaj koji gleda
na ljupkost duše i brižnost srca.
Mirisno je ono molitveno u meni,
to čuvam za Princa Božjega.
Prepoznat ću ga po osmjehu vjere,
po molitvi i prihvaćanju mana.
Sanjat ću sve dok me takva
milosna ljubav
ne probudi poljupcem duše!
Ako se ne probudim na svijetu,
ne brinite... našao me
i budna sam najbudnija!
Nebeska tajna probudi dušu,
i uputi u uslišanje!
Tamo ću gdje nema snova,
kod Boga koji obećano ispuni.
Rebrima će me milosnim vratiti!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 20.12.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar