četvrtak, 26. prosinca 2019.

UTJEHA SVETE LJUBAVI

Šapuće mi sveta ljubav 7,7Kako si lijepa i kako si ljupka, o najdraža, među milinama! Znam da je slađano jelenče stasito uz moje potoke suza, znam da ih blagoslivlja i šalje mi blagoslov radosti, govoreć srno moja trpi dane zemaljske, čekaju te lijehe ljekovitih biljčica u Jeruzalemskom dolu, gdje ćeš otpočinuti od tuge. Nije važno što si tijelom nesavršena, duša ti sija u vjerovanju i to je lipost nad lipostima. U toj rijeci suza vidim mu lik, jer je duša skrivena u duši mojoj molitvenoj. Iz mojih očiju me gleda, dio je Nutarnjeg Neba, tješi me uvjerljivo... da je bitno samo duhovno. Voli me čudesnom ljubavlju, raspjevanom! Anđeo je čuvar moga križa, čini da sam u bolu Kristu bliža.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 26.12.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar