utorak, 17. prosinca 2019.

SRCE MI JE ŠTALICA MIOMIRISNA ZA DJETEŠCE ISUS

Vječnosti sveta, hvala ti jer si do
šao u obličju malenog Djeteta u ovo moje malo vapajno srce koje ti dođe kao obnovljena mirisna štalica hvalospjevna u kojoj te proslavljaju sveti anđeli! Hvala ti jer mi dotičeš srce svojim Duhom Svetim i što mi je radost njegovo obličje i raspjevan otkucaj kreiran tvojim Božanskim stvaralaštvom. Znam da sam samo smrtnica, ali svo ovo živo vrijeme živim moje srce da proslavlja tebe. Dušu ćeš mi u dan smrti uzeti u svoje dvore, prozvati me Princezicom svojim, zato jer si ti kralj slave vječite i praštaš poniznima zbog sebedarja svoga. Ti si me stvorio, samo ti sa mnom čini po svom. I da budem samo prah, tvoj bi prah bila i vječno se na suncu tvoga srca zrcalila.

Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela,
Bilaj, 17.12.2019.



Nema komentara:

Objavi komentar