utorak, 17. prosinca 2019.

MOLITVA SVETOJ RITICI

Sveta Ritice zamoli Dušu Kristovu, da blagoslovi one koji trpe jake bolove... i sve one koji za njih mole. Posebno zamoli uslišanje molitvi za moju braću... i sestre.. koji su čista srca poniznoga i krijepe moje boljke neizustive. Sjedinjujem svoju patnju sa svima koji su me zamolili za molitvu... neka dopre ovaj zaziv tijela i duše, do milosti Svevišnjega, po tvojoj milosnoj rani na čelu, koja je u mojoj duši divna procvala nebeska ruža utjehe. Zna voljeni Isus sve, uz tvoju svetu pomoć duhovna moja vedrino, mirisa blizino, voljena sestrice rajska i ja bivam bliža tajni vjere. Da čistom srcu Gospodin uslišava želje. Zato ga uz tvoje čisto srce zazivam... da i moje bude bar kap te svetosti, svjetla nade i radosti, trpljivosti i ustrajnosti. Pomozi nama beznadnima, pronaći nadu u Kristu. Slijediti tvoj primjer poniznosi i prihvaćati Božansku volju. Unaprijed ti zahvaljujem za sve, posebno što si me davno izabrala za duhovnu sestricu iz rajske postojanosti. Postala mi čudesno prisna svetica, zaštitnica križa i suza, trnja tijela i ruža duše. Moli za ustrajnost moju, jer nekada ni ja pod križem satrta od bola, napred ne mogu. Bdijem... sve bi ljude da nasmijem...  dok gorke zastale suze sveti anđeli u mijehu odnose na volju Božju. Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 17.12.2019.




Nema komentara:

Objavi komentar