utorak, 17. prosinca 2019.

SVJETLUCAV DOM

Svjetlucava čežnja vjere, stvara mi vizije nade... da ću u mir... pa sve i da sama budem u drvenoj kućici, u osami... nikada mi duša nebi bila sama... jer sam je Bogu za radost dala... ugostiti će anđele milosti u mom domu. Ako bude volja Božja netko poseban će je izgraditi, netko će me od zime skloniti uz toplo ognjiše, kraj kamina, gdje suda za moj križ nema. Molitve će moje uvijek biti bijele ptičice, koje će lebdjeti do Božanskog Prijestolja... da bude dobro onima koje volim... nema veze ako ja prestanem na zemlji da postojim. I meni nitko samo moj ne priđe... teško je voljeti moje mane, moje rane, moje okove... svima... samo nije nebeskim miljenicima Boga Živoga... pa mi je sa dušom punom ljubavi tamo... gdje je nekom vječnom do mene stalo!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 16.12.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar