utorak, 31. prosinca 2019.

DUH SVETI, NADAHNITELJ


Psalam 45,2 Iz srca mi naviru riječi divne: pjesmu svoju ja kralju pjevam, jezik mi je k`o pisaljka hitra pisara. NADAHNITELJU, sva čast i hvala, jer ja sam samo intrument kojim se služi, harfica mala, u srcu mi žice slavljenice Boga Živoga. Pjesma mi je do pjesme godinama dugim svjedok da je Duh Sveti uz mene, da mi u sred okova slavopoj na njegovim utješiteljskim krilima ka Raju krene i povjerujem; Izaija 38,16 Gospodine, za tebe živjet će srce moje i živjet će moj duh. Ti ćeš me izliječiti i vratiti mi život!

ODA DUHU SVETOME

Životvorče, golube vjerni,
balzame ozdraviteljski,
dođi mi!🙏🕊❤️
Usmrti u meni sve, samo ljubav vjernu ne!
Usmrti u meni grešno, usmrti u meni bolno!
Usmrti u meni tugu, ostavi mi djetinju radost,
operi me u rijeci Jordanu, da se bijelina moja vidi!
Da se zli postidi što me robovao od rođenja!
Oblikuj moje suze u hvalospjeve vjere, ufanja i ljubavi!
Oblikuj moj križ u violinski ključ nebeski!
Da se obraduju stanovnici zemlje,
i stanovnici Sionske gore!
Daj mi očima punima tvoga blagoslova,
gledati u rajske zore,
preporodi me, iz okova tijela oslobodi me!

Tješitelju, poleti Kristu koji mi te poslao,
zahvali mu što me voli,
što se sa mnom za život pod križem bori!

Hvala ti sveta radosti, što su čudesne moje žalosti!
Ljubila sam i ljubim pjesmom svetu vjeru,
ljubim sa njom ucviljene, bolesne, sirote i nevoljene!
Zadobih milost ja obična grešnica, smrtnica.
Jer si Ti Duše Sveti moja milost, moja utjeha!
Pa i da samo prah jesam,
taj prah je Božji dah oživio,
kroz moju patnju mnoge tuge svijeta smirio.
Svaka je pjesma preobražena u hvalospjev,
zato jer sam svoju dušu i srce tebi dala,
ime Kristovo osjećala, kao ime duše!
Emanuela mi posta pjesnička duša,
i ona šapat Nebeske utjehe vjerno sluša!
Pomozi mi tijelom postati nova,
postati ono što Otac nebeski za mene želi,
oslobodi me u 2020. godini Gospodnjoj
uslišanju vodi me i sve moje bližnje,
posebnim darima daj, da se svaka duša
kroz darove tvoje raspjeva!
Amen!
Od ❤️ tvoja Ana Emanuela, Bilaj 31.12.2019.

Job 36,24 Spomeni se veličati mu djelo što ga pjesmama ljudi opjevaše.
Psalam 119,54 Tvoje su mi naredbe pjesma u zemlji kojom putujem.

Psalam 118,14 Jahve je moja snaga i pjesma, on mi je spasitelj.

Jeremija 17,14 Iscijeli me, Jahve, i bit ću zdrav, spasi me, i bit ću spašen, jer ti si pjesma moja.

Efežanima 5,19 Razgovarajte među sobom psalmima, hvalospjevima i duhovnim pjesmama! Pjevajte i slavite Gospodina u svom srcu!

Kološanima 3,16 Riječ Kristova neka u svem bogatstvu prebiva u vama! U svakoj se mudrosti poučavajte i urazumljujte! Psalmima, hvalospjevima, pjesmama duhovnim od srca pjevajte hvalu Bogu!

Nema komentara:

Objavi komentar