petak, 20. prosinca 2019.

DAROVANU RADOST, LJUBAV I MOLITVU PRENOSIM U NOVU GODINU

U Novu Godinu Gospodnju ponesti ću sve osjećaje prisnosti i miline, svaku sekundu i minutu radosti, utjehe i molitve i pokušati dušicama Božjim biti još nježnija u hvalospjevima Raju, da sa mojim bolom križa o ljubavi svetoj pjevaju... da budem ono što nedostaje onima koji oslonac nemaju, bar mala zračica nebeske svjetlosti, u službi Božjoj ljubavi. Možda me neće proći bol, ali je dobro što me sigurno neće proći gorljiva ljubav, koja mi je dar od Duha Svetoga! U mojoj svjetlosnoj kućici ima dovoljno sobica, za one koji nemaju kuda za Novu... čuvani su molitvom duše moje... to znaju oni koji su se zbližli sa mnom kao sa sestricom u Kristu i upoznali me u nutrinu... ne gledajuć mi bolnu vanjštinu. I sad me boli dok pišem, ali ja za Krista i Kristove dišem... bivam budna sa razlogom. Jer nekom će sada moja tuga biti melem... biti nada.... čudesan je Gospodin kada mu darujemo dušu, tijelo napaćeno pjesmom razigrava. Želim vam moju vjeru... jer i da se ne ispuni na zemlji sve što ištem, rekla bi Gospodine u redu. Ti si mi uslišanje. Naći i imati Tebe je smisao života. Sav si moj osjećaj i nada.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 20.12.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar