nedjelja, 3. siječnja 2016.

ZA TEBE SVE SVOJE ČUVAM!

Za tebe čuvam, jedno srce luckasto od bola i ljubavi!
Za tebe čuvam suze ko bisere, sve su one pretvorene u pjesme moje!
Za tebe čuvam osmijehe, nježne dodire...
Za tebe čuvam dušu i san i javu ovu ako u njoj te ugledam!
Za tebe čuvam ono juče, ovo sada i ono što će doći,
za tebe čuvam molitve i zvijezde u noći.
Za tebe čuvam ruke da te zagrle,
usne da te poljube!
Za tebe čuvam baš sve, što donosi čuvanje tebe!
Shvatit ćeš što u životu vrijedno je,
shvati se to kad tad, možda ne sad.

Trebat će ti ljubav,
a ljubav je u srcu i u sjaju duše,
u molitvi za sreću!

Trebat će ti ono što se ne kupuje,
niti se kupiti kod ikoga može,
trebat će ti ona
koja se od Boga dobije.

Zato se čuvam za tvoju ljubav,
za tvoju hrabrost, nježnost i dobrotu.
Što će mi 100 ljubavi,
ono voli me, pa me ne voli...
meni treba ona jedna jedina u životu,
ona srodna, ona blaga,
ona koja ne ostavlja boli ni traga...
Meni je do ljubavi istinske,
meni je do tebe koji voliš
kao što nebesko voli me!

Čuvam se za tvoje srce,
za otkucaj čiji ritam govori,
Ana samo ti za vječnost moju postojiš!

I da te ne bude, imat će te u meni,
imat će te u Božjem planu
za ono nebesko, vječno.
Stvorit će te meni za ljubav,
znam da Bog ispunjava želje čistog srca!

3.01.2015. 
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar