petak, 22. siječnja 2016.

MOLITVENA PJESMA

Opasaj me milošću svojom Isuse moj,
uz moje molitveno srce stoj!
Posveti me krvlju svojom
dragocjenom, spasonosnom!
Otrov bola iz mog krvotoka da isteče,
da ostane u njoj samo tvoja svjetlost
ljubavi ozdraviteljska da teče!

Zaštito moja vodi me sebi,
ne daj me bolu zemaljskom,
Spasu moj ljubljeni ponizna
pred tobom stojim,
ničeg se ne bojim, znam ti si
sav život moj!
Obuci mi dušu u nadanja,
tijelu podari radosnu vijest!
Štit neka mi bude vječna vjera
i ljubav prema tebi.
Mač Duha Svetoga neka je moja obrana!
Štit mi je Otac Nebeski,
u tebe se uzdam milosrdni Isuse,
jer ti prošnju moju čuješ.
U tvom presvetom srcu
pjesma moje duše stanuje!
Neka mi bude po volji Očevoj.
Blagoslovljen neka si u vjekove Trojedini Bože,
Ljubim te, unaprijed ti se zahvaljujem
za sve što činiš za mnoge i što ćeš
učiniti ono što je najbolje i za mene!
Oče naš...Zdravo Marijo! Slava Ocu...
AMEN! heart emotikon
Od srca tvoja Ana Emanuela

Nema komentara:

Objavi komentar