četvrtak, 14. siječnja 2016.

Snaga mi je u Duhu Svetome

Lipe li spoznaje života, kada osjećaš koliko je Bog milostiv u životu mom, za utjehu mi dade neopisiv osjećaj svjetlosti božanske tu u grudima, čuva me Duh Sveti, moja je ljubav velika! Snaži me, nasmješi dane i noći utjehom nebeskom! Iz mene širi svoja krila, on je dirigent, duša moja svira! Miluje me notama Raja, koje darujem potrebitima! Svaki je otkucaj moga srca za Boga i za one koji nisu voljeni, a vole i za sve koji me ljube i iz srca ne gube! Svjetlost moje duše za vas braćo i sestre bdije, bolnu Bog umi da me nasmije! Presijavajte se u ljubavi, kratko je vrime da bi zamjerali ikom, blagoslov mu darujte i u miru Zemljom hodite šireći ljubav i mir! Molimo se milosrđu Božjem, srcu blagome, da nas daruje silom Odozgo, to je naša sreća, naša istinska potreba; biti sretni u sebi, u skladu sa Božjim zakonom Neba! Sve će ovo proći, ali ljubav koju ostavljamo nikada, ona nam se vraća u srce kao nagrada Duha Svetoga! Od srca Ana Emanuela, 14.01.2016. 💝💒

Nema komentara:

Objavi komentar