nedjelja, 10. siječnja 2016.

U NEBU JE SVE MOLITVENO STVARNO

Jednom kad se duša iz vremena plakanja izdigne, kad u Nebo ode, dočekat će je sve želje molitvene! Jer ako na Zemlji nema onog tko tvoju ljubav obožava i cijeni, kako bi to Bog dopustio!? Sve On stvara za nas u domu Jeruzalemskom, gradu nebeskom! Svaka suza molitvena zasjala je, Gospoda obradovala, jer su suze znak osjećanja i da ljubav unatoč neljubavi nije umrla u nama! Zar bi mi te Bog oteo i u vremenu di samo dive gledaju mene nesavršenu samu ostavio, ma ja sam seljančica sa plavetnih livada, ona mirisna tvoja, puna blagoslova, briga me što će neko o meni reći, ja znam da postojiš, da me sveto voliš! Ova će ljubav jednog lipog dana biti na radost vječnu mnogima! Dokaz da ljubav u boli nije u pepel pala! Anđele, Boga gledajmo, On nam je snaga!,, 👼

Nema komentara:

Objavi komentar