subota, 30. siječnja 2016.

MILOSRDNI ISUSE UZDAM SE U TEBE

Božansko milosrđe u Svijet dođi,
da utješiš uplakana srca i zaustaviš bol.
Iz srca tvog presvetog neka poteče milosna krv,
koja daruje život svim poniznim dušama.
Opravdaj nas pred Ocem vodom iz srca tvog spasonosnog,
uzdam se u Tebe mili Isuse!
U 15:00 sati milost je tvoja najveća,
Zato ti ovu molitvu piše duša moja,
Podari čitavom svijetu ocean tvoga veličanstvenog milosrđa!
PO PREGORKOJ MUCI ISUSOVOJ
BUDI MILOSRDAN NAMA I CIJELOM SVIJETU,
Čuje se pjevana krunica u srcu mom,
Čuj me Oče, čuj me dobri Jahve!
Zahvalna sam Ti na svetoj spoznaji,
na molitvenoj milosti prema Isusu,
koju nam je ostavio putem
svete sestre Faustine!
Neka se sveti anđeo milosti tvoje
vječno o njoj brine.
U neopisivoj blagosti i radosti počiva, znam!
Milosrdni Isuse
divna je slika tvoja, krv i voda srca tvoga,
Zato Ocu pjevam na sav glas,
kao što nas je uputila sveta Faustina;
VJEČNI OČE, PRIKAZUJEMO TI,
TIJELO I KRV, DUŠU I BOŽANSTVOG TVOG
PRELJUBLJENOG SINA ISUSA KRISTA
KAO ZADOVOLJŠITNU ZA GRIJEHE NAŠE I CIJELOG SVIJETA...
Ozdraviteljske zrake svetog smilovanja, zrake svete ljubavi,
neka prodru u naša srca i otvore nam oči,
volji Oca nebeskog zauvijek se predamo.
Okruni nas milosrđem svojim,
moli te apostolica tvoja Isuse Spasu jedini.
Pobrini se za nas, u tvojoj se ljubavi sve naše odmara!
Molitveni vapaj, riječi i djela moja blagoslovi,
kao i svaku dušu koja te moli!
Tvome se milosrđu utječem,
čitavo moje povjerenje u Tebi Gospode stanuje!
Boravište moje u Tebi je,
Sakri me u zračice milosti tvoje,
Krv tvoja i voda ozdravljenje neka mi budu,
kao i svim drugim ljudima.
Ti si moj savjetnik, moj mentor života!
Odmorište, Tješitelj moj!
Molim te Gospode,
Milosrdno srce tvoje neka blagoslovi;
Grešnike...
Svećenike...
Redovnice...
Domovinu...
Čitav Svijet...
Smiluj nam se u potrebama našim,
Od okova nas zemaljskih oslobodi!
Šalji Duha Svetoga u pomoć,
da nam bude ljubav i snaga!
SVETI BOŽE, SVETI JAKI BOŽE,
SVETI BESMRTNI BOŽE,
SMILUJ SE NAMA I CIJELOM SVIJETU
Evo ti patnje moje,
na radost neka ti bude!
Evo ti čitave mene Gospode.
Prinosim ti žrtvu,
ispunjenu čistom ljubavlju za Tebe,
U milosnom duhu.
Sa majkom svojom poveži moju molitvu,
Presveto Trojstvo nek nam se smiluje! Amen!
Od srca Tvoja
Šaptačica Ana Emanuela Šimunića, 30.01.2016.
B.V.B. braćo i sestre,
Ovdje imate pjevanu krunicu BOŽANSKOM MILOSRĐU!
Prelipo: https://www.youtube.com/watch?v=DVskEhvWCGM
 

Nema komentara:

Objavi komentar