nedjelja, 10. siječnja 2016.

Ljubav se prepozna kad tad

,,Znat ću da me trebaš, da me želiš trajno, znat ću da u tvojoj duši usnim da bi tvoju obradovala, znat ću sve to kada mi u život dođeš noseć na srcu orden ljubavi; moje ime kao ljubav vječnu! Prepoznat ću te po zagrljaju, po pogledu, po dodiru. Znaš da oću, ljubav se privlači, mirisnu nutrinu osjeti! Zamirišimo anđeosko moje, vežimo sebe za sebe, napuklo da postane cijelo! Zlatne niti svjetlosne što iz Raja noćas dolaze, nek nas vežu u ljubav koja nudi razumjevanje, bezbol kad prijeti bol! Čuvat ću ti oči od snijega i kiše, znaš ti to, jer ja imam osjećaj samo za toplinu tvoga dodira, isti smo! Ušuškaj se mili u ovo cvijeće u mojim grudima, srce moje nek ti miriše, nek ti kaže ko se brine najviše za onog tko ljubav identičnu dokaže! Leti, preleti sve zapreke, na rane mi legni, ozdravi me! Milovat ću krila tvoja sve dok bude postojanja moga, a ljubav je naša od vječnosti, dođi sve svoje zagrli, tvoja sam, koliko god moj si ti!

Nema komentara:

Objavi komentar