petak, 10. travnja 2020.

RAZMATRANJE: ŽALOSNA OTAJSTVA SVETE KRUNICE NA VELIKI PETAK⛪️🕊✝️

Poklanjam VJEROVANJE Trojedinome Bogu, Ocu Jahvi, Sinu Isusu, Duhu Svetome Životvorcu koji nas odvodi u vječnu slobodu, gdje križ probražava u ljubav uskrslu, usišanu! OČE NAŠ kako me je Isus poučio... 3x ZDRAVO MARIJO GOSPE OD ŽALOSTI, isprosi da nam Isus umnoži vjeru, učvrsti ufanje i usavrši ljubav!
Prvo žalosno otajstvo: Koji se za nas krvlju znojio.
Pobjeđuj u meni Uskrsla ljubavi, zaiskri snagom Duha Svetoga u mojoj duši, da mogu podnjeti krvavi znoj tijela, da mogu biti bar kap tvoje odvažnosti i predanja pod križem svojim, koji je malen, na prema tvom velikom pobjedonosnom križu. Pomozi mi vidjeti tebe u svojoj krvi i znoju, u krvi i znoju braće i sestara, u svojim suzama i traženju volje Očeve, daj mi gledati srcem onako kako si ti gledao na Golgotu, daj da vidim svjetlo oslobođenja na kraju ovog križnog mukotrpnog putovanja. Suosjećam Isuse godinama, hvala Ocu nebeskom na mojim manama, bolestima, bolovima, na izruganosti i odbačenosti, u svoj toj patnji pronašao si me, odazvala sam se sa pjesmama slavljenja. Želim biti radost za tebe, pa i kad mi srce od nepravde zebe, znam ti si Bog pravedni, učiniti ćeš da ja uspijem, da ne odustanem u sebedarju, pa sve i da mi opet oštrice daruju, neka krvari sve ono zemaljsko u meni, jer znam da me nebesko, rajsko oporavlja i zacijeliva rane od krivih ljudi. Tvoj krvavi znoj neka prekrije oči onih koji ne vide istinu, neka proplaču uz majku Mariju i ovu moju dušu. Isuse Obrano od napasnika uzdam se u Tebe! Amen. Slava Ocu...
Drugo žalosno otajstvo: Koji je za nas bičevan bio.
Bičevi optužbe sa svih strana, od rođenja su mi pripadali, a ti si Isuse bio moja snaga, osmjehom mi lice krasio kao i sad kada sam odrasla žena, imam oslonac, imam tvoja oba ramena za plakanje, oprosti za šibanje bičem, oprosti poganima za duboke rane i modrice, podaj mi biti poput tebe da se ne branim, da šutim, jer svakom njegovo na dušu ide. Po djelima ljubavi čestiti se vide. Daj da zavapim sa tužnom majkom Marijom za sve grijehe svijeta, i za svaki moj grijeh zazivam tvoju milost trajnog oprosta, na Veliki petak, sa tobom želim biti potpuno zbližena, želim ti reći da ima mnogo nas koji brinemo, koji se kajemo za svaku tešku riječ i djelo, želimo da tvoje Presveto srce bude cijelo, po suzama Bogorodice i našem pokajanju. Iskorjeni svaku našu lošu stranu, da nikada ne vraćamo zlo, već da molimo za one koji nas ne razumiju i optužuju. Čineći dobro, postoji mogućnost njihovog obraćenja. Pomozi nam u poniznosti, da nikoga ne bičujemo ni riječima ni djelima. Zbog tvojih spasonosnih udaraca, usliši nas., amen! Slava Ocu...
Treće žalosno otajstvo: Koji je za nas trnjem okrunjen bio
Gospodine u poniženju trajemo, snagu nam daruje tvoja trnovita kruna poniznosti, kralj si mučenika Kristolikih. Vapimo za uresom sa Nebesa, uzdamo se u sveta čudesa i da se u tri dana trnje može probraziti u vjenčić slave, u cvjetiće pobjedonosne! Zato dopuštamo da nas omalovažavaju, jer vjerujemo da će jednog dana shvatiti da su oni nasilnici u ljubavi, da su zaboravili na nježnost i da im samo tvoje trnje donosi spasenje. Sljepoća duhovna u ljudima nanosi rane onima koji te ljube, ali ti ćeš učiniti da uzvjeruju kao i svi oni koji su te gledali na Golgoti. I shvatili da ti jesi Živi Bog! Oplakujemo sa majkom tvojom tvoju krunu, suosjećanje ti prinosimo i svaka suza je biser zahvalnosti koji sija na tvojoj ranjenoj glavi, neka nas ta spasoosna kruna ozdravi u tijelu , umu i duši, amen! Slava Ocu...
Četvrto žalosno otajstvo: Koji je za nas teški križ nosio
Ljubak mi je križ kojeg nosim, jer zbog njega mogu širiti Evanđelje, robovana tijelom, oslobađaš me u duši. Hvala ti za tu veliku milost Isuse! Ovako suosjećam sa napaćenima, sa nemoćnima, sa ljudima u kolicima, sa ljudima sa nedostatkom tijela, sa gluhonjemima i slijepima, sa oboljelima od raznih vrsta bolesti. Divno je imati osjećaje za duše napaćene, pokušati razumjeti, bditi, za njih suze liti, moliti i tvome križu rane svijeta prinositi. Zbog tvoga velikog teškog križa, mi smo spašeni u nutrini, čistiš nas i usavršavaš za dane slave vječite. Ljubim ti križ krvavi i svaku ranu tijela tvog, ljubim Božansko i ljudsko u tebi zahvalnošću neizustivom. Neka te izljubi majka u Raju, u ime moje i ime svih ovih duša koji su uz mene, uz razmatranje i molitvu svete krunice. Neka poteku suzice zahvalnice na Božansko Prijestolje, amen! Slava Ocu...
Peto žalosno otajstvo: Koji je za nas raspet bio
Požrtvovno je tvoje poslanje Isuse, raspeta ljubavi sa sobom odnosiš sve ono što je u nama slabo, poražena je zloća u srcima, nemiru si udijelio mir, kroz probodeno Presveto srce iz kojeg je potekla spasonosna krv i voda na grešan svijet. Oporavio si nas snagom vjere u ljubav Očevu. Pobjedio si smrt na križu i uveo nas u tajnu Uskrsnuća. Pomozi nam u probraženju, podaj nam ustrajati kada nas razapinju brige, sjeti nas da smo po tebi oslobođeni i da tame više nema, jer si u našem srcu ti svjetlo pobjedonosno! Neka se sjedini svaka duša sa suzama Bogorodice, da i mi uđemo u dan muke tvoje, da ti prinesemo po dno križa sve zahvale. Amen. Slava Ocu...
Zdravo Kraljice...
Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 10.02.2020.
Litanije blažene poniznosti
https://www.youtube.com/watch?v=6-NNypECmKc
Drage dušice Božje pridružite se molitvi svete krunice, a u 18:00 sati imate izravan prijenos OBREDA VELIKOG PETKA iz moje župe svetog Jakova apostola u Bilaju, koju predvodi naš dragi velečasni Herbert, evo linik https://www.facebook.com/svetijakovbilaj/
BOG VAS BLAGOSLOVIO! 🕊💗🙏


Nema komentara:

Objavi komentar