petak, 10. travnja 2020.

GOSPODINE PODAJ MI MILOST DUŠE DA TE UTJEŠIM, KAO DA SAM ANĐEO VELIKOG PETKA


Isuse Kriste, spasitelju voljeni , mila uzvišena ljubavi zadivljuješ me svojim činom požrtvovne ljubavi, do ganuća do rasplakanosti i raskajanja duše i srca. „Iz 52, 13 – 53, 12 Za naše je grijehe on proboden“.  Kao Jaganjac šutljivi predan si na klanje, za naše grijehe sebe daruješ kao otkupninu. Oprosti Gospodine Isuse za  izdaju, za laži koje su te osudile, oprosti za samoću u Getsemaniju i na križu,  za udarce biča, za proliti krvavi znoj i suze, za čavle i trnje, za žuč umjesto vode „Ps 69,22 U jelo mi žuči umiješaše, u mojoj me žeđi octom napojiše“, oprosti za drhtaje snažne tvoga Božanskog srca. Hvala ti na ispunjenju pisma, jer da nije tebe ne bi znali što je prava ljubav, udarcima su od tebe pogani učinili neprepoznatljvo lice, ali ti si dokaz da je lipost u nama, hvala ti na toj utjehi, znam zbog tebe i svih onih koji te ljube da požrtvovnost i križ krvavi nije mana, pa se moje nesavršeno obličje više ne brine, znam da ti brineš, da ti svu moju patnju sa sobom odnosiš i činiš mi dušu krilatom, a ja ću tebi u zahvalu ovu svoju patnju ustrajno u razmatranju tvoje muke trpiti. Zaboravljati sebe, ljubiti rane tvoje, koje me u spasenje duše vode. I obnovljenje će  tijela, koje će biti potpuno novo, jer si ti rekao;  „Otk 21, 5  Evo sve  činim novo!“  U tvoju milost stavljam potpuo povjerenje, jer znam da je tvoja predragocijena krv sa razlogom pročišćenja  i otpuštenja grijeha potekla na čitav svijet.  Ti si Isuse spasonosna, ozdravljujuća ljubav, okrijepa umornima, udah života tužnima i radosnima, ti sve činiš, ti sve jesi. „Ps 31, 2.6.12-13.15-17.25 Oče, u ruke tvoje predajem duh svoj!“.  Utkaj nam Isuse vjeru snažnu da nas Otac nebeski ljubi i očekuje brižno u Kraljevsvu Nebeskom, gdje nema patnje tijela, samo ono u što smo položili vjeru duše i bdijenje životno. Rasvijetli srca preplašena, da nađu mir u tvojoj ljubavi. „Heb 4, 14-16; 5,7-9 Naviknu slušati, te svima koji ga slušaju posta začetnik spasenja.“ Ljubljeni Veliki svećeniče, pouči nas poput tebe uzvjerovati , prikazujući milosnom Prijestolju Oca nebeskoga sve svoje vapajne prošnje i molitve zahvalne. Pomozi nam osluškivati glas Duha Svetoga koji nam daruje divne plodove ustrajnosti pod križem.  Pomozi nam umirati sebi i živjeti Tebi za ljubav, reći bez straha od smrti; „Iv 18 , 1 – 19 , 42 Oče, u ruke tvoje predajem duh svoj!“ . Pomozi nam razumjeti tvoju patnju, koja je ublažila našu vječnu patnju, tajnu svete patnje sjedinjujemo se sa rodom iz Starog Zavjeta, da bi Novi Zavjet blistao obasjan tvojim spasenjem, licem Uskrsle ljubavi koja se rađa u našim srcima po vjeri. U pećinu ćemo sa tobom voljeni Gospodine bditi i oplakivati nepravdu, očekivati u nadi svjetlo tvoga ljupkog lica da Uskrsne sa tobom i sve ono ožalošćeno u nama, povređeno i uplakano.  Ti donosiš uslišanje svega onog vedrog u nama, grlimo te Isuse u grobu smo sa tobom, jer znamo da si ti Živi Bog. Kamen koji nas guši otkloniti će za tri čudesna dana anđel Oca nebeskog i mi ćemo sa tobom u potpunu radost! Želim da ti umanjimo samoću, želim te tješiti Isuse, želim biti danas tvoj anđeo Velikog petka muke Gospodnje, da ti moja krila budu povoj ranama i meki jastuk za napaćenu glavu, ja ću bdjeti nad tvojom krunom sa mnogim dušicama Božjim, mi ćemo  Isuse suzama pokajničkim nju poljevai, natopiti je biserima zahvalnosti i ona će na Uskrs procvjetati da ti miriše! Da ti svaka latica bude miomirisni balzam na rane, posebno na ranu boka tvog, Presvetog srca ranjenog. Hoću da zacijeli sva tvoja bol, hoću da krv i voda ozdrave sviju, posebno one koji su slijepi za duhovno. MOLIM TE,  svrni svoj milostiv pogled sa križa Isuse, po suzama Bogorodice blagoslovi nas sve. Zahvaljujem Ocu nebeskom za Svetu Obitelj, za Jaganjca njegovog ljubljenog kojeg nam darova za spasenje iz vječnih muka ognja. Okrijepo spasonosna, operi nas u potocima predragocijene krvi i vode tvoga Presvetoga srca, koje za spasenje grešnika kuca, amen!   

Od srca Ana Emanuela, Bilaj 10.04.2020.



Nema komentara:

Objavi komentar