nedjelja, 12. travnja 2020.

USKRSNU KAKO REČE, MAJKU ZAGRLI I KROZ NJENO BEZGREŠNO MOLITVENO SRCE I DUH MOJ!


Kraj pećine prazne i moja duša stoji,
anđeo Gospodnji
sav u sjaju suze radosnice mi broji,
odnosi ih Božanskom Prijestolju,
kao bisere zahvalnosti!
Kaže mi „Uskrsnu kako reče“,
duša me više ne peče,
u radosti sam uskrsloj!

Povoji u kamenoj pećini stoje,
plahta krvava i trovita kruna
znak su do istinske slobode!
Vijori se zastava bijela,
pobjeda voljenog Gospodina Isusa!

Ps 118 ,1-2. 16-17. 22-23
Ovo je dan što ga učini Gospodin,
kličimo i radujmo se njemu!

Promatram radosnu majku Mariju,
kako grli sila ljubljenoga,
kroz nju i moju dušu grli,
jer kroz njeno zagovorno

Bezgrešno srce,
sva sam se pročistilla,
i pogled Njegov mi ne sudi!
Milosno gleda na moj križ,
kazuje dušice uspjet ćeš ti sve,
jer je tvoj križ,
LJUBAV ZA MENE!

Suze mi teku kao rijeka,
koja me kao uslišanje u Raju čeka,
da se okupam u bezbolu!
Uz Uskrslu ljubav mogu sve,
jer samo Isus jača moje kosti umorne.

Hvala ti što prihvaćam križ Isuse,
Hvala na preobraženju moje nutrine.
Ti me voliš savršeno,
ovako nesavršenu.
Ti me gledaš srcem Presvetim,
koje suosjeća i potpuno razumi.
U duhu sam sa tobom, na
Pobjedonosnoj gori,
na kojoj govoriš
„Ja sam s vama u sve dane
– do svršetka svijeta.“
Krsni list mi blagoslivljaš,
probodenim rukama,
kažeš mi doći će kraj i mojim mukama.
Obnavljaš sve u meni,
sa ovim suzama zahvalnicama!
Tu sam živa da bi
tvoju ljubav uskrslu navještala,
uz pomoć šapata Duha Svetoga,
Hvala ti milosti voljena za sve!
Blagoslovi mi obitelj i prijatelje,
Blagoslovi svojom
krvlju i vodom čitav svijet
da uskrsne, amen!
Od 💗 Ana Emanuela,
sveta nedjelja Uskrsnuća Gospodinovog,
Bilaj, 12.04.2020.
Drage dušice Božje prijenos u živo iz moje župe svetog Jakova apostola iz Bilaja je na stranici: https://www.facebook.com/svetijakovbilaj/?ref=bookmarks je u 11:'00 sati, dobro nam došli! ⛪️
🌸BLAGOSLOVLJEN USKRS VAMA I VAŠIM VOLJENIMA, RADUJMO SE U GOSPODINU!🌸 🥰

Nema komentara:

Objavi komentar