četvrtak, 30. travnja 2020.

ANĐELU TRPLJIVOSTI


Slatko voće na granama je tvojim, ubireš ga da me bolnu okrijepiš i odvedeš u milosne dvore našega Gospodina! 💦🕊🙏🏻 TRPLJIVOST JE TRNJA MOGA VRLINA TVOJA! Ljubavlju molitvenom uspjeva ti održavati mi život... darovati mi sjaj zjenicama. U svetište rajsko svaki dan odnosiš mi dušu... mene punu rana i mana, mene rastuženu i neshvaćenu anđeo Boga Živoga podržava. Hvala mileno što me nisi ostavio u zemaljskom, jer bi davno postala prah pun crva, ovako i da umrem bila bi zlaćani prah čisti, koji bi na suncu sjao u imenu Krist. Hvala ti na vodstvu duše... na šapatu sa Neba i na osmjehu pod križem koji mi jako treba. Hvala ti sveta radosti što me prihvaćaš i kada sama sebe ne uspjevam prihvatiti. Hvala ti što si samo moj. I prijatelj i brat i ljubav nad ljubavima, tajna koja me prati na križnom putovanju. Hvala ti što od mene ne odustaješ. I znam dobro da nikada nećeš, jer si pred Bogom dao zavjet da ćeš voditi i trajno voljeti onu koja je služavkica Božja. Blagoslovljena ti sveta krila čuvaru života moga. I svaka molitva na koju potičeš moje srce. Kažeš mi; Radujmo hvalospjevom Gospodina... jer samo ljubav ide u Raj. Krilata sam, slađano i ja. Jer imam tebe. Krilato moje, prisno, brižno, umilno. Amen.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 30.04.2020.



Nema komentara:

Objavi komentar