ponedjeljak, 27. travnja 2020.

NE ZABORAVI MI OČI


Ne zaboravi mi oči, 
jer i ako umrem,
one će da te sanjaju,
da te čuvaju i nad tobom
bdiju kao dva mala anđela
srca i duše tvoje.
Ne zaboravi mi oči,
jer ću umjesto tvojih plakati,
umjesto tvojih trnje podnositi, a
tebi ruže u cvatu donositi.
Ne zaboravi mi oči,
okupaj se u jezerima duše,
u radosnim poklonima za tebe.
Možda krijem ono
drugačije od svijeta,
i samu ljubav nudim.
Ne zaboravi mi oči,
jer one nemaju vijeka trajanja,
u njima je skrivena ljubav
koja pobjeđuje smrtni plamen,
donoseći izvorsku vodu života,
isprošenu molitvom.
Ne zaboravi ih jer su Boga voljele,
sa osmjehom vjere sjale
i kada su okovima tijela pripadale!
Neka moje oči budu tvoj blagoslov u noći.
I ne brini one će biti uvijek tvoji anđeli,
samo kada trebaš ti ih pozovi!
Od 💖 Ana Emanuela, Bilaj 27.04.2020.



Nema komentara:

Objavi komentar