subota, 11. travnja 2020.

VAZMENO OTAJSTVO; razmatranje Velika Subota

Zatvaram oči Isuse ljubim tvoje raspelo, rane tvoje oplakujem, bdijem nad tvojim tijelom za koje znam da će čudesno uskrsnuti i to je moja ljupka vjera , ti si moje suze radosnice i žalosnice , suze nade . Šutnjom suza govorm ti ono bolno i ono skriveno u mome srcu i duši, što samo tvoja krvi i voda ozdravlja, jačaš me snagom Duha Svetoga, dok je tvoj grob pred mojim licem duše, znam da nisam više ropkinja grijehu, radujem se uskrlom osmijehu. Ti si pobjedio smrću i ja želim umirati sebi, da bi sa tobom ka Ocu nebeskom otišla sva moja zahvalnost na tvome spasenju. Isuse kada si visio na križu i govorio Eli, Eli, lema sabahtani“, zaiskrile su suze u mojoj duši, jer znam da si sa tim dokazao svoju ljudsku stranu i sa tim činom svu našu sumnju otklonio božanskim zazivom koji se preobražava u molitvu zahvale Ocu jer čuje. Slabost ljudska svi grijesi naši išibali su te, do krvi, trgali smo ti sveto meso, pljuvali i psovali, mačem prijetili, o da smo se tad samo jedne tvoje riječi sjetili, nebi majka žalosna plakala, nebi sina na križu vidjela, nebi te mučili mukom poganih krvoločnika, o oprosti nam svima za svaki grijeh ljubljeni Gospodine. Ali samo nas je tvoja predragocjena krv i voda potekla iz probodenog boka, mogla ozdraviti i dati da progledamo. Operi nas u ovom vazmenom otajstvu Velike Subote, da budemo mirisni cvijetovi, a ne trnje tvojoj milosnoj glavi. Neka miriše zahvalno naše cvijeće vječnog proljeća duše! Uzvjerovali su mnogi Isuse, hvala ti na navještenju slobode, iz okova grijeha i bolesti. Kraljuješ sa križa spasenja, položen u grob kao tajna Oca nebskoga u kome uskrsavaš i odnosiš sve prošnje onih koji se sa tobom sjedinjuju na Božansko prijestolje, sjedajuć sa desna Ocu, motreć nas danonoćno i planirajuć posebne dane nebeske poniznim dušama. Hvala ti Isuse na pomirenju sa Ocem, hvala ti na darovima Duha Svetoga kojeg si nam poslao, hvala na utjesi na svjedočanstvu nad svjedočanstvima, hvala na tvom svetom grobu koji nas bola oslobađa i uranja u uskrsnuće duše i tijela! Hvala ti jer ljubiš sve ljude svijeta, što nas gledaš po ljubavi za braću i sestre i tvoju milost. Rastvori kamenje našeg života, da iziđemo iz pećina zemaljskih u rajsko svjetlo uskrslo, amen. „ U tebe se, Gospodine, uzdam, ti ćeš me uslišati, Gospodine, Bože moj!“ (Ps 38,16). Abba Oče, po uskrsnući i požrtvovnoj ljubavi tvoga ljubljenog sina, smiluj se nama i cijelom vapajnom svijetu, amen!
Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 11.04.2020.
Prijenos vazmenog bdijenja uživo u 21:00 sat na stranici!
Mir i dobro, draga braćo i sestre! 🕊✝️
https://www.facebook.com/svetijakovbilaj/
Bdimo zahvalno zajedno drage dušice Božje!
Bog vam uslišao vapaje Velike Subote, amen! 🙏
Priđimo svetom grobu, poklonimo se kralju nad kraljevima,
Isusu Kristu Nazarećaninu!
Hosana Raju, uskrsloj ljubavi!


Nema komentara:

Objavi komentar