subota, 18. travnja 2020.

MOLITVA GOSPI OD BRZE POMOĆI

Bogorodice, pomoćnice onih koji rade u vinogradu Božjem, ti što klećiš uplakana i radosna, pred licem Spasitelja, tebe neka čuje u zagovoru moga križa milost Boga Živoga, ja sam samo mala napaćena duša, obična smrtnica i grešnica, pokajnica koja se želi povjeriti tvome Bezgrešnom majčinskom srcu, kroz tvoje blaženstvo moja se molitva pročišćava i ištem samo ono što je Božja volja, za moj križni put. Ne želim molitvu koja naređuje, ne želim diktirati ono što bih ja, jer nisam ja bitna, bitna je volja Oca nebeskog. Samo kroz tebe moje molitve ne blijede, Bog ih oblikuje u kalup želje koji je bitan, one se preobražavaju u molitve za čitav svijet. Na oltaru svetom klečiš milosnice, Isus Euharistijski tvoje je milo djetešce, čuje otkucaje tvoga Bezgrešnoga srca i odma ti daje odgovore za moje okove. Čuvaj mi majko te tajne nebeske, da me obraduju kada Gospodin to poželi. Podigni ruke brze pomoći, izbavi zagovorom svojim svijet iz tame, neka zdravlje osvane, neka se obitelj sa obitelji u molitvi i pjesmi raduje! Neka Krist nakon muke vječno u našim dušama kraljuje! Obrano od sveg zla satri zmaja poganog, neka pobjedi ona koja nas ka Kristu vodi, što nam Spasitelja svijeta rodi. Ružo Otajstvena zamiriši, da odstupi svako zo od rose blagoslovljene koja sa tvojih milosnih latica na vapajne duše pada. Molim te Bogorodice, djevo Marijo od brze pomoći, obasjaj nas zvijezdama sa svoje nebeske krune, smjesti nas u plašt svoje utjehe. Prikaži sve dušice Presvetom srcu i uslišiti će se vapaj iskreni! Ono beznadno smjestit će predragocijena krv Kristova u ljupku nadu Očevih milosnih ruku. Povjeravam se tebi uzore kršćanskog života, zaštitnice sviju koji Isusa ljube. Hvala ti jer si moje malo vapjno srce dotakla, svojom prisutnošču i utjehom. Amen.
Od <3 Ana Emanuela, Bilaj 18.04.2020.

Nema komentara:

Objavi komentar