četvrtak, 2. travnja 2020.

MOLITVA DUŠE U SANTUARIU ZA ZDRAVLJE NARODA BOŽJEG, PO ZAGOVORU SVETOG JAKOVA ZABEDEJEVA I GOSPE OD GUADALUPE🙏🕊🌹

Noćas po prvi put čujem za rimokatoličko svetište El Santuario de Chimayó u Mexicu, noćas mi sličica divna na pratećoj Pintarest aplikaciji iziđe i potakne me da proučim o neobičnoj starinskoj crkvici, kakve me se oduvijek dojme, i obradova me Gospodin suzicama radosnicama, jer spoznah da se u njoj davno zbilo čudo ljekovite prašinice, u kojoj je zasjao Križ Kristov, balzam biva taj prah, kao da nas podsjeća da se i mi njemu vraćamo i da mazući rane sa njim ozdravljamo, prihvaćajući sveto. Posebno me obradova i to što crkvicu krasi ljubljeni sveti Jakov apostol, sin Zabedejev, gorljivi navjestitelj Kristovog Evanđelja, moj ljupki zaštitnik župe Bilaj https://www.facebook.com/svetijakovbilaj/, ali i Gospa od Guadalupe, čiji miris ljubavi stalno osjećam u duši. Toliko je svjedočanstva vjere i kako Gospodin poniznima uslišava želje, toliko odbačenih štaka, zahvalnica i simbolike katoličanstva po svuda. Biva mi u srcu kao da sam tamo, kao da sam noćas polegla uplakanim tijelom u tu svetu prašinu i duh mi Božji ozdravi tijelo napećeno, a ja ga zamolih da napišem MOLITVU OZDRAVLJENJA za čitav narod Njegov. A On sa križa siđe, pogleda u svetog Jakova i kaže uzmi ovu uslišanu princezicu, stavi je na svog vranca, pa nek sa tobom mačem pravde i suzama povjerenja natopi ljudske pustinje da postanu oaze vjere, u školjku tvoju smjesti sve te ljudske bisere, jer će sa njom proplakati mnogi i ozdraviti po vjeri u mene. Ljubim Kriste Duha Svetog nadahnitelja, i što je moja duša uistinu u tvom svetištu, prima oprost za sve grijehe i malu usijanu bijelu Hostiju, koju zahvalno duša moja prima i zauvijek te u sebi kao Spasitelja ima, zahvalno ću svjedočiti ovu vjeru u moga Otkupitelja. I napisati molitvu po nadahnuću našeg Životvorca, Tješitelja i Branitelja;
Velik Gospodine Isuse, ponizno te molim
"Nuestro de Senor de Esquipulas"
iz malog bunaru ljekovitog izvora "svetog praha"
podari nam svog milosnog daha ozdravljenja,
i da se sjetimo u poniznosti da se prahu vraćamo,
pomozi da se svi u vrijeme milosti Tvoje obratimo.
Neka u našim srcima zazvone zvona iz svetišta Santuario u Chimayu,
da se oglase radosno i naša zvona u Hramu tijela i duše.
Podaj milost tu da u srcu osjetimo posvećenu prašinicu,
Očisti nam srce da u ljubavi čistoj otkucava,
jer od pijeska bolnoga trpljenja, školjka postaje bisernica.
Te bisere zahvalnosti prinosimo školjki svetog Jakova,
da ih tvojoj trnovitoj kruni dariva.
Sjedini nas sa otkucajima tvojim u utrobi majke Gospe od Guadalupe,
pa da zahvalno shvatimo što je istinski posvećeni život.
Daj da čujemo u srcu svome tvoje Presveto srce,
još kad si bio djetešce u utrobi Bogorodice,
tad će duša da zaplače, da se pokaje,
jer su naši grijesi ubili, razapeli to nevino sveto i presveto djetešce.
Krunicom nas ojačaj, suzama blagoslovi i samo
bijelim anđelima zdravlja i ljubavi ka nama pohod dozvoli.
Slava i hvala Isuse Emanuela, za sve što si učinio, što činiš i što ćeš po milosti svojoj učiniti,
Ljubeć volju Oca nebeskog! Amen.
Sa vjerom i raskajanim srcem tvoja Ana Emanuela,
Bilaj 2.04.2020.





Drage dušice Božje, želim da od radosti duše i uslišanja zaplešete na slavu Trojedinoga Boga; Oca, Sina i Duha Svetoga! Amen, Aleluja!
Ljubim vas, izmolimo svi u zajedničkim mislima krunicu Otajstva svjetla, Raju na dar!
Evo i linkić za one koji ne znaju na pamet!
https://vjeronauk.net/?page_id=417
i više o svetištu na;
https://www.youtube.com/watch?v=bcaQq72hLLc
UZVJERUJMO, BOG JE NAŠE USLIŠANJE RANA! U RASPLESANOST ĆEMO RAJSKU PO LJUBAVI ZA KRISTA!
💃🕺💃🕺💃🕺💃🕺💃🕺💃🕺💃🕺

Nema komentara:

Objavi komentar