utorak, 7. travnja 2020.

MOLBENICA PRESVETOM SRCU ISUSOVOM NA VELIKI UTORAK

https://www.youtube.com/watch?v=IGZtyeU0EDs&t=1s
Gospodine † milosti ljupka, otvaraš mi usne kao cvijetove navještenja ljubavi tvoje, ne želiš da sjeme moje vjere uvene, jer si ti umro za mene da bi se moja vjera granala i miris utjehe svima davala.  Sve je tvoje Gospodine, pa i ja ovako bolna na tvojim rukama lipo mirišem, tvoje spasenje blaži moje rane i zbog tebe one postaju pjesme zahvalnice. Žari ova bol, u kostima mojim kao da je sol... ali duša moja napaja se u slatkoći tvoga spasenja, kao  košuta sam okrepljena sa ovim molitvenim suzama.  Proničeš moje srce, bubrege moje i dušu moju ti znaš bolje od roda moga i mene same. Oblikuj Dušo Kristova mene kao biće nebesko, jer meni samo tvoje spasenje treba, kao najdivniji dar sa Neba. Što poželiš, sjedinjen sa voljom ljubljenog Oca nebeskog to neka zasja u mom životu.  Za svaki trn moga grijeha što ti dade oprosti mi, za tvoju prolitu krv i  znoj oprosti, za čavle duboke oprosti, za krvarenje boka tvog milosnog oprosti, da sam bar anđeo utjehe mogla biti Isuse, da sam bar u to vrijeme bila sama ljubav za tvoju bol, al neka  mene sada nagriza sol i ova patnja tijela, jer želim biti tvoja duša  čista, bijela okupana u tvojoj Predragocijenoj krvi koja me ozdravlja od prošle pogibelji i padova,  od nemoći i krika od svakog smrtnog grijeha.  Hvala ti rijeko moga spasenja i spasenja svih ljudi, što nas po ljubavi gledaš i kao izgubljene ovčice trebaš na Sionskoj gori na kojoj zastava Presvetog Trojstva pobjedonosno vijori!  Sa križa nas zagrli, rajska svjetlosti , jer samo od drveta križa mi možemo izgraditi lađicu spasenja, koja nas dovodi u Raj, po milosnoj rijeki od tvoje vode spasenja, koja je besplatna jer je iz Presvetog srca kao vrelo života potekla.  Smjesti nas u šator svoj, počuj molbenicu srca iskrenog!  Ti, samo ti Isuse ispunjavaš molitve, jer nas pomiruješ sa Ocem i ljubiš. Oprosti ljudima za zlatnike izdaje, za Judizam onih koji pored zdravih očiju dušom ljubav ne vide. Ponesi nas sa sobom kroz muku u slavu , ljubi te narod tvoj , Crkva tvoja koju probražavaš u stanovnike Novog Jeruzalema.  Primi danas sve molitve zahvalnosti, da se utješe sve tvoje žalosti i žalosti Bezgrešnog srca majke Marije, djeve čiste koja nas potiče ka tebi, blagoslovi u ovo milosno vrijeme kada je otvoreno Nebo sve molitvene nakane braće i sestara koje stižu do tvoga nebeskog oltara, Svetohraništa nad kojim bdiju svi sveti, anđeli i arhanđeli. Isuse ljubimo te harfom koje je naše srce, tvoju Golgotu oplakujemo žaleć svoje grijehe i želeć da nas preobraziš kroz križni put ono milo tvome probodenom Presvetom srcu. Milosti ljubljena želimo da tvoje Presveto srce Trijumfira u svim dušama, da zacijelimo i da više rana i mana nema, ni suza ni plača, ni suda ni zamki zloga. Znam da ti možeš učiniti čudo, jer si nam poslao Životvorca, možeš samo jednom Riječju preobraziti i obnoviti svijet, možeš stvoriti mlade molitvene obitelj, svijet od zamki zloga izliječiti i zauvijek Zmaja poganog uništiti jednom kapi tvoje Predragocijene krvi. Ja ti Isuse ljubljeni obećavam da ću vjerno čekati tvoju milost, blagoslivljam te ovim svojim suzama suosjećanja. I hvalim te jer me nadahnjuješ u sred bola velikoga. Svrni svoj milostiv pogled na čitav svijet, zbliži autentične duše da život svima bude lijep.  Amen.   Oče naš… Zdravo Marijo... Slava Ocu.

Od SRCA tvoja Ana Emanuela, Bilaj 7.'04.2020.



Nema komentara:

Objavi komentar