subota, 6. siječnja 2018.

VJERA U BOŽJEG ČOVJEKA

Djevojka je cvijetak o kome se brine svaki dan, zato nas Gospodin neda bilo kome, čuva nas za onog od povjerenja, onog koji ako nestane vode dati će laticama svojih poljubaca i suza radosnica! Djevojka uz suosjećajnog dečka postaje radosna žena, koja ga blagoslivlja iz dana u dan molitvama, nježnošću i radošću! Takav muškarac jednog dana postane divan muž onoj koja ga poštuje i zalaže se za njegovu sreću svim svojim bićem. Lagoda mu je u srcu i duši sve dok diše, jer zna da ima onu koja mu dođe kao krila anđela. Neka te dodirnu sve moje radosti, sva moja ljubav i milost Božja, neka te dodirnu moje molitve koje ti prenosi Duh Sveti. Znaj pobjeđujem ovu svoju bol, misleći na bezbol u tebi. Neka anđeli potvrde šapat moje duše. Amen!

💌Bilaj, 6.01.2018.
 
 
 
 U sreći tvoje sreće naći ću sebe. Jer će me tvoja sreća zaštitii od svih nastalih nesreća. Doći će jednom mora doći onaj tko u srcu donosi svitanja, bezbolna pitanja, prihvaćanja mene kao bića Božjega. Ove su moje ruke stvorene da mole za čovjeka sa srcem rajskog anđela, stvorene da blagoslivljaju Gospoda koji te poznaje, koji te ka meni upućuje.

Nema komentara:

Objavi komentar