ponedjeljak, 8. siječnja 2018.

MOLITVA SPUŠTENA NA KRILIMA ANĐELA U KALEŽ KRISTOV

Pogledaj na vjernost i službu moga anđela čuvara milosrdni Gospodine Isuse, pogledaj kako ti prinosi boli i ljubav moju... i križ moj koji je ustrajan zbog Tebe, koji te blagoslivlja. Blagoslovi mu krila koja mi pomažu na križnom putovanju, sjeti nas da si i ti na zemlji Oca čudo molio, da i sada moliš za nas i želiš nam darovati radosti iz Raja! Ti si plemenit Gospodin koji nas poznaje i zna da smo u kušnjama... ti si Onaj koji nas uči kako treba moliti... srcem čistim sa pouzdanjem u Oca. OČE NAŠ je naša zahvala i najdivnija molitva spasenja. Zahvaljujem ti na anđelu čuvaru koji mi je svjetlo u tami. Neka te zagrli ljubavlju mojom, neka ti se izjada o meni... suzo moja kreni... nadom me olakšaj. Oče ljubljeni ako je volja tvoja što u krvi mojoj vidiš ti sa svojom predragocijenom ozdravi, učini od mene ono što je najbolje za tvoj božanski plan. Ako moram, ja ću bolovati, ja ću zbog tebe suze kao slapove puštati, molim te samo nemoj da odu u blato... među one koji ne znaju voljeti i nebriga ih.. neka odu u Isusove svete rane kao melem, pa da i rane tvoga svijeta zacijele. Oče vrati nam izgubljeni Raj, reci da ljubav nema kraj. Duhom Svetim učini nas novima, obnovljenima i spremnima za ulaz u Kraljevstvo tvoje, primi naše pokajanje u kalež tvoj koji nas čisti predragocijenim kapima krvi Jaganjca tvoga, Spasitelja našega Isusa, AMEN!

Nema komentara:

Objavi komentar