srijeda, 3. siječnja 2018.

MJESEČEVA UPLAKANA GOLUBICA


To što mi noć prilazi, ne znači da sam u tami, svijetlim ja, tik sam do Mjeseca... spremna sa ANĐELOM SVITANJA otplesati valcer vječne sudbine! Samo da me nađe sa onu drugu stanu polutke njegove užarene i tko da zaustavi duše melodične! Iako se po zemlji tragovi krvi ranjene golubice vide, suze su moje zvijezde u noći, ožalošćeni nisu u samoći! Moja pjesma će im u zagrljaj doći.
Reći im radovati će se neutješeni, jer dišu za Gospodina!
Note nebeske radosti ima ona puna zemaljske žalosti!
Bolni će plesati, jer ih Raj na valcer ljubavi iskrene poziva.
Ne zaboravi, ruku će ti moja duša pružiti,
jer za tebe molim i u ovoj zemaljskoj postojanosti.
Takva sam ti ja, u okovima rasplesana! <3
Nije me ne promijenila gorka sudbina, od slatkoće nebeske sjam!
🙏🕯️

 
 

Nema komentara:

Objavi komentar