srijeda, 10. siječnja 2018.

ČINIŠ DA SAM KRILATA ŽENA

Glas moj zbog tebe dobiva ruke...
i krila mi niču na duši.
Sve činim da te nađem,
da ti zagrlim bol
i darivam ljubav samu.

Iz daljine me osluškuješ kao
tajnu čuvaricu,
ženu ranjenu,
ali ustrajnu ratnicu za ljubav!

Prepoznajemo se po istoj iskri vjere.
Što pogledamo
u našu ljubav pretvaramo.
Leptir i leptirica sljubili su se
u onoj svetoj postojanosti.

Pusti me da te gledam...
dok u tebi postojim.
Pusti me u duši tvojoj
da vječno odmorim.
Ne daj me više nikada boli,
kada sam stvorena da sijam
u grudima tvojim!

Odvest ću te na obale Jeruzalemske,
ubrati ću zate cvijeće najdraže,
umiti ćeš se u miomirisnim dlanovima mojim,
dlanovima sa kojima se za tebe
oduvijek molim.

Zacijelit će ljubav ljubav.
Priljubiti će se rane,
samo još Kristova milost
u krv našu da kane.
Ohrabriti će nas za vječni let
u zdravlju, miru,
radosti i ljubavi!

Vidjet će nevjerni,
da pobjeđuje vjera!



Nema komentara:

Objavi komentar