ponedjeljak, 8. siječnja 2018.

ISUSE, UČINI MI KRIŽ DRVETOM CVJETNIM PLODONOSNIM, RASPLEŠI ME U KOLU SA SVETOM RITOM I POTREBITIMA, AMEN

Koliko lipote krije tajnost trna Kristovog, udubljenog u sveto čelo služavke tvoje svete Rite. O podari nam molim te Gospodine tu milost da spoznamo smisao trpljenja. Ja sam svijesna toga da svaka kap nevine krvi postaje ruža procvjetala u Jeruzalemskim vrtovima o kojoj se brinu tvoji sveti anđeli. Ja sam svijesna da moj križ neće bit samo obično drvo, već cvjetno... koje daje obilate plodove svima... Ti si korijen mog križa, drvo je ono...drvo života ukrašeno osmjesima nade, ljubavi i zahvalnosti što nismo u sumporu, već u tvome svetom šatoru. Izvor si mu vječnog spasenja ljubavi moja nepresušna. Šalji nam u pomoć svoju miljenicu svetu Ritu, daj da svi pronađemo smisao u Tebi. Da odbacimo svoje veliko Ja, jer samo Ti si vrijedan življenja. Ako nas boli, neka ta bol bude pomoć tebi trpiti Kalvariju. Izdržljivi smo zbog tebe, ti nas iz dana u dan obnavljaš u duhu. Jednom će sve proći u kolo sa svetima ćemo doći po tvojoj milosti. O podari mi da se držim za ruke sa svetom Ritom i onima sa kojima suosjećam... koji sa mnom suosjećaju. Iz okova tijela nas oslobodi Spasu naš, amen!

Nema komentara:

Objavi komentar