ponedjeljak, 22. siječnja 2018.

ČASOSLOV SRCA I DUŠE

Pomozi mi dobri Oče, jer si ja ne umim sama pomoći. Bez tvojih uputa spasa mi nema bolu mom. Zbog vjere mog bića ti me odvedi u spasenje. Pohitaj mišicom svojom u doline rasplakane, uzeti ono vrijedno tebi na službu. Amen. 



HIMAN TROJEDINOME BOGU

Svevišna silo svjetlošću me svojoj obnovi,
Tamo gdje je tama učinila bol,
Ti me zacijeli Predragocijenom svjetlošću srca svog
Neka me obasja ljubav, mir, nježnost i zdravlje,
jer ja žeđam samo za postojanjem tvojim u meni.
Spusti se u gnijezdo golube bijeli,
suzama i osmijesima me zacijeli,
uspravi me, da te slavim,
nije za tvoju službenicu smrtna postelja,
još mi je plesati i hodočastiti za Tebe snago moja,
Oče, Sine, Duše Sveti obasjajte nade moje,
jer uzdanjem silnim kličem Nebeskom Prijestolju,
iz kojeg blagoslov na moje okove izranja.
Oslobodi me Trojedini Gospode kaleža gorkoga,
slatkoće mi svoje daj, vodi me u Raj, amen.

PSALAM VJERE

U odorama pobjedonosnim stižu anđeli i arhanđeli Božji, jer si im ti Gospode naputke Sionske dao, da se zaustavi krilma bijelim škrgut zuba zlotvora. Zmaj pogani ostaje bez krila, bez vatre i kandži. Silazi Spasitelj zagrliti ljubavlju svojom vjerne Evanđelju. Blistaju oni koji Krista ljube, u Novi Jeruzalem nose ih sveti anđeli. Trpljenje se isplatilo, jer je tvoje junaštvo veliko, Jahve dobri.

POHVALA BOGU
U visini Nebeskoj radost je tvoja, koju nam šalješ kao melem na križnom putovanju. Ostavio si neizbrisive tragove Kriste Gospode, tu u našim srcima, želim ti prinesti hvalu, tako da čuješ moje molitve kao ljubav za tebe, za sve što si činio i činiš. Želim da znaš da te moj svaki udisaj i izdisaj proslavlja, da i kad sam tužna i sretna uvijek sam u mislima sa tobom, za tebe mi se jedino diše u ovom svijetu gdje Raj jako fali. Svako tvoje djelo slavim Oče dobri, posebno začeće ljubljene Bogorodice, velika i čudesna djela činiš, sina nam svog za spas daruješ oduvijek. Blagoslovljeni darovi Duha Svetoga Životvorca, blagoslovljena krila Tješitelja i Branitelja. Neka te hvali svako živo biće i svaka biljčica neka raste zbog tebe, neka nas ukrašava tvoja ljepota voljeni Stvoritelju Neba i Zemlje. Neka ti pjevaju rajske ptice i ptice srca naših, neka ti svi sveti prinesu naše zahvale, skupa sa našim anđelima čuvarima, jer samo si Ti Bože Istinit i Pravedan, Milostiv i Onaj od VJEČNE LJUBAVI, samo se tebi pruža povjerenje i hvalospjevi naši. Puta drugoga mi nemamo, niti ga želimo, ti si najdivniji Put koji je obasjan svjetlom nepresušne ljubavi. Ti si Isuse Put, Istina i Život... povedi nas tamo gdje noći nema, gdje bol ne dopire, amen.

EVANĐEOSKI HVALOSPJEV NEKA TI PJEVAJU ANĐELI SA DUŠOM MOJOM,
PREMILA RUŽO OTAJSTVENA, ZAGOVORNICE POKAJNIKA.

PROŠNJE

Radost nam umnoži radosti nebeska, izbavi nas iz samosažaljenja, prisilnih misli i straha. Pogledaj molitvena srca, svaki otkucaj blagoslovi krvlju svojom spasonosnom. Ozdraviti ćemo od tuge, ozdraviti od sakatosti duhovne i tijelesne, jer ti si jedini liječnik svećeniče Kriste. Ti daješ kao lijek vode nebeske čiste, okrijepljuješ srca slomljena. Daruj nas mirom i ljubavlju, zajedništvom i željom za ispomoći jedni prema drugima, daruj nas milošću praštanja onima koji su malodušni prema nama, oslobodi nas svih utjecaja zloga snagom svoga požrtvovnog križa. Tamo gdje spomenemo tvoje moćno ime, neka se čudesa dogode, amen.

MOLITVA
Oče nebeski neka se ispunjava tvoja volja i spasenje naše koje imamo u Kristu Gospodinu. Neka svaki dio našeg bića služi tebi i po tebi se proslavlja, amen.

ZAKLJUČAK
Blagoslov nebeski neka obasja svaku molitvenu dušu, ispuni je radošću i mirom, zdravljem i ljubavlju, utjehu joj i zaštitu pruži. Amen.

Hvala ti Gospodine što si mi darovao svoje sveto nadahnuće,
Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela Šimunić, Bilaj 21.01.2018.

Nema komentara:

Objavi komentar