ponedjeljak, 8. siječnja 2018.

NADOM MI OBASJAJ MOJE BEZNAĐE

Voljeni Isuse, pouzdanje moje ljubavi tebi darujem, ljubav srca i duše moje vjeruje da ćeš me iscijeliti, ne zbog mojih zasluga, već zbog moje vjere i tvoga milosrđa. Suze koje blistaju u mojim očima ti ako želiš možeš pretvoriti u bisere za sirote duše. Ti nas sve možeš obogatiti spasenjem. Učini Oče dobri po milosrđu i žrtvi tvoga ljubljenog sina daruj čudesa mojoj braći i sestrama, udijeli njima sve što ih treba za sreću, oslobodi ih od svega što ih noćas mučilo... mene ostavi za kraj... još suza mojih treba ovom svijetu, znam. Neka i tebe blagoslove osjećaji moji, neka ti dođe moje plakanje kao zahvala što volim u sred okova. Što me gorki kalež koji ispijam nije promijenio, samo mi dolivaju patnje...a ti si moje duše bezbol. Zahvaljujem ti Trojedini Bože što sam više nebeska, nego li zemaljska. Što mi je ime duše pobjedonosno! Što mi anđeli tvoji prije desetak godina prošaputaše ime pjesničke duše... EMANUELA, uz ime Isusovo i ANA je potpuna, cijela. Milost me tvoja prati, i kada tijelo pati. Trpljivost si moga križa sveta ljubavi.

Nema komentara:

Objavi komentar