subota, 24. rujna 2022.

UZVJERUJ U ČUDA

💕🕊
Pođi u perivoje... 
naše zlatne perivoje duše...
Pođi i izgradi naš dom,
naše igralište sa dječicom.
Osmisli srcem sve ono 
što moje srce ljubi.

Pođi među zlatna klasja...
pođi među neuvele ljljane u dolu.
I uberi zdravlje za mene...
Brašno sa poljana rodnih meni donesi.
Budi moje tijelo, moja duša prisna,
iskrena i čista. 
Budi samo moj za zauvijek!

Sanjaj i oživljuj vjerom 
sve ono što je tvoja i moja duša.

Čuj u sebi osmjehe i podršku 
naše nerođene dječice,
aplauz malih rukica,
pomoć malih nožica. 

Uzvjeruj ljubljeni uzvjeruj!

Kada sve to hrabro zavoliš,
ja ću ozdraviti,
ja ću nova biti.
Ja ću nas radovati!
Mi ćemo križ sa osmjehom vjere nositi,
na pobjedu u Kristu se ponositi!

Oduvijek sam vjerovala da 
me samo ljubav autentična 
može ozdraviti,
a autentična duša Boga 
iznad svega ljubi, 
za nas križ nosi, sve podnosi,
zato slađano moje
sve i isprosiš. 

Nemoj se predati...
Zavoli i bol... 
da bi se preobrazila u 
vječnu ljubav! 

Osluškuj ljubav u sebi...
u sebi ne u tuđini.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 24.09.2022. 

Nema komentara:

Objavi komentar