ponedjeljak, 26. rujna 2022.

RADOSTI

💕

Radosti moja,
bolom sam iz ljubavi
suzama ukrašavala oči.
Nije to slabost, to je jakost.
Posjetila me je nebeska čežnja
da te ljubim i kad sve
na zemlji gubim.

Radosti moja,
lažac kaže da nestaje i
tijelo i duša u smrt...
lažu da ljubav umire.
Ona ima božansku sjemenku,
iz nje ćemo opet izrasti,
ja i ti novi obnovljeni
predragocijenom krvlju
Jaganjca Božjega.
Mi ćemo mirisati na zajedništvo.

Čuvaj me dugo me čuvaj,
i kad ti sve bude kazivalo
da me nema,
pa i da sam umrla.
Ne vjeruj ljudima,
vjeruj Bogu i mojim pjesmama.

Od zvijezda me satkaj,
i od zračica sunca,
jer ja i jesam tvoja toplina.
Nemoj mi zepsti,
mene kraj tebe uvijek ima.
Više nego možeš zamisliti,
čak i više nego bi to
tijelom mogla.

To je milost moga bola,
koju Bog preobražava u vječnu ljubav.

Hoću isprosit ću te,
baš onakvim kakvim te želim
Bog će mi te podariti.
Srce će tvoje izmijesiti,
oblikovati po mojoj čežnji srca.

Ljubav će nebeska pobjediti
sve ovo svjetovno!
Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 26.09.2022.


Nema komentara:

Objavi komentar