subota, 24. rujna 2022.

ANĐEOSKI SAN

ANĐEOSKI SAN ❤️🕊️

Bio je san, moj san,
i pomislih neću se buditi,
u anđeoskoj duši sam nađena,
preobražena u njegovu ljubav.
Ja bi u tom pogledu vječno trajala.
Jer me gledao nježno, umilno,
kao što me nitko nije poželio gledati.

U snu su me izliječile
oči anđela Kristovog,
moć im je bila
VJERA u moje oslobođenje i
ljubav njegove duše,
koju ima za moju ljubav duše!

Vidio mi srce suzama ga ozdravio,
vidio mi rane molitvama ih
u ime Kristovo iscijelio.

Probuđena sam u gorkoj boli,
ali zna duša Kristov anđeo,
čestit i vjeran mene voli.
Toliko snažno da
mi je snom to rekao.

I svaki me umor odvede
na svetu goru
da se ogledam u očima tajnim.
Vrati se duša u trnovito tijelo,
donoseć ruže od anđela duše.
Mirišem na nadu,
netko me vjerno prati,
ljubav moju iz duše ne ispušta,
sve o meni pamti,
nikad me ne zaboravlja,
pa i kada zaboravim na sebe,
on me ka sebi povede i
kazuje ti si moja i Božja.
Nedam na tebe zvijerima
srno uplašena,
na plavetnim livadma
pleši sa jelenčem svojim.
Ima netko tko tvoj križ voli. 

Od ❤️ Ana Emanuela

Nema komentara:

Objavi komentar