nedjelja, 18. rujna 2022.

NE MOJ DA MI TE KRIVE OTRUJU, BIRAJ DRUGAČIJU DRUGAČIJIM SRCEM

Samo nemoj jedino moje da druge u tvome srcu postoje, to bi ti za dušu bilo kao da si pojeo otrovnu gljivu, lipa izvana al nije ona tvoja iznutra, ne pripada ti od Boga duhovnom dušom. Ljubav te ne smije boljeti, ljubav je tu za do vječnosti te voljeti, sveto, čisto, iskreno za tebe brinuti, osmijehe ti darivati, molitvom te krasiti. Osluškuj nutrinu, vanjština je često varljiva! Jednom se bira ona od vječnosti, ako spoznaš tko sam znam to biti ću ja! Zovu me drugačija i jesam, puna trnja al mi duša miriše na uskrsle ruže Jeruzalemske, tako mi kažu anđeli nebeski. I samo mogu Malom Princu da zamirišem požrtvovnom ljubavlju. Amen. 🌹 🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 17.09.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar