nedjelja, 25. rujna 2022.

U TEBI MOJA LJUBAV DIŠE

U žilama tvojim tu sam sakrila ljubav duše svoje i ne možeš je isprati sve dok postojiš. 
U oči tvoje sakrila sam suze svoje, čekam da postanu biseri. I radost srca svoga smjestila sam na tvoje lice kao duhovni dar. Vidiš da me ipak ima, da ljubav postoji. Ljubav drugačija od svjetovne ljubavi. Da ispada kao da tijelom i ne postojim, zbog bola. Ali ti znaš da postojim, znaju to mnogi Kristovi. I istina je čini se često kao da te sa Neba volim, kao da tek malo na zemlji postojim. Tek se javim oživljena u pjesmama. Da bi se proslavila milost Božja kroz one napaćene, kroz one uplakane i odbačene, neshvaćene, , bolesne i neznane. Tu sam zbog takvih, ali i onih najdivnijih u vjeri nađenih, onih koji srcem  gledaju na moj križ iako me mnogi kao tijelo i ne znaju, osjete moju bol tijela koja pobjeđuje snagom Duha Svetoga. Ipak sam ostala ona koja sam u sebi, Božja služavkica. A to sve što mi se događa, sve je to prolazna muka, samo moja ljubav nije, ona ide u vječnost da se pokloni Bogu, Njega je oduvijek imala i zauvijek će imati. Ljubavlju koju imam ipak ću te naći, dušom imati, dušom voljeti. Amen. 🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 25.09.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar