subota, 24. rujna 2022.

ČUVAJ ME U SEBI

Da u tebi moja duša živi i kada me ne bude na svijetu, to ti želim. Posjetu čiste ljubavi! Pa da shvatiš da je istina da ljubav nema ruke ali grli, vjetrom, mirisima, kišom, suncem, vodom, pjesmom... i daruje ti čiste osmijehe, radost samu. Dopusti mi druženja sa tvojom dušom, poput zaigranog dječaka i djevojčice mi da budemo. Odvedi me na potoke... da puštamo male papirnate brodiće... i slušaj žuborenje vode reći će ti tu sam zauvijek! Samo me čuvaj u srcu, kao neku davnu milu pjesmu, jer sam to bila... imala sam taj dar iskrene ljubavi! Jesam znala sam biti duša i na zemlji. Možeš dopusti suzi da se skrije u rijekama... ona tajne čuva kao školjka svoje nikad nađene bisere. Ali radije se smij, jer te ljubim sveto, nepropadno... onako kako se ljubi sa Neba. 😇💕😇

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 24.09.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar