ponedjeljak, 5. rujna 2022.

ČAHURICA TI DARUJE SVOJE LEPTIRIĆE DUŠE

Radosti moja ljubljena koliko sam samo šarenih leptirića puštala iz svog učahurenog tijela, da ti dođu kao sveta molitvena krila i smiruju ti srce zagrljajima moje ljubavi, ti su leptirići tebe ljubili, tebi samo tebi pjevali moje osjećaje, darivali ti moj osjećaj za vječnu ljubav. I još te traže još ti govore o meni bolnoj, a tako punoj ljubavi. I ne znam da li te mogu u potpunosti ojunačiti i probuditi, ne znam da li ja mogu nutrinom na zemlji pobjediti, jer eto nisam savršena izvana, ali hoću borit ću se da me bar sanjaš, sve do Neba i u Nebu ću te bar razbuditi, hoću ja ću te od Gospodina ispositi, jer moje suze su bogatsvo, sami biseri molitvene ljubavi i znam voljeti do bola. Znam jer sam spoznala radost trpljenja i vjerujem u prestajak muke, u Božje i tvoje ruke. I da ja volim nas i uvijek ću nas voljeti. Nas koji smo skupa radost u Gospodinu. Molitva uz molitvu.  Amen. 🔥🕊🐛🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋 I danas te tvoja gusjeničica grli svetim molitvenim leptirićima i uvijek će to tako biti, sve dok me ima, a moje će ljubavi uvijek biti. 💏 Mileno ljubav je skrivena, u osjećajima molitvenim je razotkrivena. I uvijek sam s tobom kada se moliš i ti si sa mnom u molitvama mojim. Od duše duša ne ide. Bogu se vjeruje.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 5.09.2022.

 

Nema komentara:

Objavi komentar