četvrtak, 15. rujna 2022.

MOLITVA MOJIH RANA KRISTOVIM PRESVETIM RANAMA

Isuse, svojim presvetim ranama siđi u moja bolna stopala, da se isprave, odtrnu, od tvoje predragocijene krvi ozdrave, pomozi mi da moje noge kao hitre srne potrče. 

Isuse svojim presvetim ranama uđi u moja izvrnuta koljena, oblikuj, vrati na pravo mjesto sve kosti satrvene, okrijepi istrošene zglobove, kukove, obnovi moju krv i vene.

Isuse svojim presvetim ranama uđi u moju ranu od gelera, sjeti se mojih suza i trpljenja kao djevojčica, oporavi moje ratne godine...
Smiri žalac neprijatelja, obraduj me.

Isuse uđi svojim presvetim ranama u moje živce, u križa i kralježnicu koja nosi grčeve i boli neizustive, nelagode stalne one ko trudničke, zaustavi nepravdu opne ovog izruganog tijela, po svom učini me. O oblikuj oblikuj me u ono što ti vidiš u meni, smiluj mi se. Dušu duhovnu spasi mi od ove nevolje.

Isuse uđi svojim presvetim ranama u moje bubrege, ti proničeš njihov rad, okrijepi ih znaš što ranilo ih je pa popuštaju previše. Cjelivaj ih svojom ljubavlju rana uskrslih, molim te.

Isuse uđi svojim presvetim ranama u moju štitnjaču, slab joj je rad, pospješi je...

Isuse oblikuj moje jajnike, moju maternicu, moje srce pripremi za čudesne pohode. 

Isuse moj, rane tvoje ljubljene,
neka izljube i ozdrave moje rane sve.
Čudo si moje, Isuse pod križem ovim
u oslobođenje vodi me. Amen. 

Od 💗 tvoja služavkica,
Ana Emanuela, Bilaj 15.09.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar