srijeda, 14. rujna 2022.

RADOST I ZDRAVLJE ĆE SE SUSRESTI

Brižnost je jedini lijek koji nam treba, ljubav Duha Svetoga jedino oživljava i liječi sve! 💗🎺🕊 Vjerom dolazi do preobrazbe... vjera zaziva silu Životvorca koja liječi duhovnu dušu, pa tako i tijelo zadobije čudesan oporavak. Vjerujem tebi Riječi Boga Živoga, ti si moja terapija, moje ozdravljenje. Ljubav je duhovna tabletica koja mi fali, te mi miline iz Raja darivaj. Gdje je rana neka poteče predragocijena krv i voda i moje će tijelo uspravno da hoda. Zaljubi me Bože u ljubav i ja ću i tijelom kao dušom ozdravljati. Isuse stavi mi na srce da služim, da se darivam... i da mi tako biva, praobrazi mi ne mogu u ja mogu sve u Onome koji me jača! Uputi me u obostranu ljubav da se susretnu radost i ozdravljenje, amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 13.09.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar