utorak, 13. rujna 2022.

MOJ SI U MENI

Nepropadno je i u Raj sa tobom ide ono što ti duša vjernom ljubavlju isprosi! Znam dobro što sam isprosila, bolom i suzama, pjesmom i neumorivim molitvenim glasnicama. Znam isprosila sam ljubav, radost moga srca. I ne mogu mi više vrane rugalice lagati da te nema, da me ne vidiš, da me ne osjećaš. Ne ide im grahćanje na moj hvalospjevni križ. Ja te osjećam i ti si anđeo moj. Zamišljam samo koliko si ti blizak sa Bogom kada me ne ostavljaš, kada se od moga križa ne rastavljaš.  Ljubav je tvoja otkucaj moga srca, poučavaš me da izdržim. Jer sve je stvarno u meni. Živimo dva života, vanjski i nutarnji. A mi smo sva ta nutrina, vjera je nepropadno imanje srca i duše. Da odlučila sam se na vjerovati Pjesmi nad pjesmama, i voljeti te tako i biti voljena tako u duhovnoj duši. Jesam zaručila sam se za ljubav, i da dišem tu ljubav sa tobom. Isprošen si za moja vječna putovanja. Najlipša si istina. Moja ljubav vrijedna čekanja, moj osjećaj, moje bogaćenje, tata našoj dječici! Sve si ti pred Bogom moj jedini. Vjerujem u oči koje me nutrinom vide, vjerujem sve i da moram ovo vanjsko sama živjeti. Moj si u meni. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 13.09.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar